wtorek, 20 listopada 2012

TAG: Liebster Award

Zostałam oTAGowana przez Madzialenę, za co bardzo serdecznie jej dziękuję. :) To miłe być przez kogoś docenionym.


Zasady:
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


Pytania wraz z odpowiedziami:

1. Jakie kosmetyk kolorowy pierwszy raz użyłaś i kiedy to było?
Wydaje mi się, że pierwszy z kolorowych kosmetyków, to był błyszczyk. Kiedy? Jeszcze za czasów podstawówki.

2. Najdroższy kosmetyk w Twojej kosmetyczce?
Prawda jest taka, że nie używam drogich kosmetyków. Najdroższy, jaki mam na dzień dzisiejszy, to podkład z Oriflame, który kosztuje ok. 50 - 60 zł. 

3. Jako kobieta w torebce masz pewnie jakieś kosmetyki. Jakie?
Aż wstyd się przyznać, ale mam tam tylko szminkę. 

4. Gdybyś miała spędzić dzień z kimś z kosmetycznej branży, kto by to był i dlaczego?
Bardzo ciężko odpowiedzieć mi na to pytanie. Nie mam chyba nikogo, z kim chciałabym spędzić choć trochę czasu...

5. Kosmetyk zupełnie dla Ciebie zbędny i dlaczego?
Jest wiele kosmetyków, które uważam za zbędne, jak np. bazy pod makijaż, toniki do twarzy czy mleczka lub różne inne płyny do demakijażu. W przypadku pierwszego z wymienionych przeze mnie produktów, moja niechęć wywołana jest uczuciem zapchania cery. Do toników nie potrafię się przyzwyczaić, wydaje mi się, że nic nie robią z moją twarzą. A makijaż zmywam poprzez OCM, tak więc produkty przeznaczone do tego są mi zbędne. :))

6. Czy kupujesz kosmetyki przez internet? Wyjaśnij swoją odpowiedź.
Tak, kupuję kosmetyki przez internet, ponieważ można tam znaleźć wiele okazji. Tym sposobem kobiety mogą pozwolić sobie na produkty, na które na co dzień nie mogą wydać pieniędzy.

7. Kraj, który pod względem kosmetycznym chciałabyś odwiedzić.
Hmm... Polska? :) Uważam, że wiele polskich produktów zasługuje na uwagę, są doskonałej jakości.

8. Ile zajmuje Ci poranny makijaż?
Granice 15 - 20 minut. 

9. Jaki kosmetyk, którego wcześniej nie używałaś, odmienił Twoje życie kosmetyczne?
Mogę w pełni świadomie powiedzieć, że OLEJE! Do włosów, twarzy, ciała, do wszystkiego!

10. Największy zawód kosmetyczny.
Wydaje mi się, że żel do twarzy, który podrażnił mnie na tyle, że skóra schodziła mi do krwi...

11. Dokończ zdanie: Dzień bez... , to dzień... (w sensie kosmetycznym).
Dzień bez perfum, to dzień stracony. :)

Cóż, to by było na tyle. Wiem, że powinnam nominować kilka bloggerek, ale niemal wszystkie dziewczyny, w tym moje ulubione, na TAG już odpowiedziały.

Pozostaje mi tylko powiedzieć DZIĘKUJĘ. :))



Już niedługo mały haul. :))
Pozdrawiam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...