Mikołaj był i u mnie. :)

Jak z tytułu wynika, odwiedził mnie dziś Mikołaj, choć nie we własnej osobie. :D Do pokoju weszła moja mama, niosąc taką paczuszkę...



A w środku znalazłam...


Niesamowicie słodki kubek. Od razu mówię, kocham kubki ponad wszystko, w niczym innym nie piję - chyba, że mowa o sokach lub gazowanych napojach, produkty należące do tej podgrupy pijam tylko w szklankach. Przyznam, mam dość osobliwe przyzwyczajenia. :)
Oraz...


Świeczkę o zapachu truskawkowym. Tak samo jak kubki, kocham świeczki ponad wszystko (inna sprawa to to, że nadzwyczaj rzadko ich używam). Bardzo cieszy mnie, że trafił do mnie akurat ten zapach, ponieważ moje różane zapachowce zaczynają mi się powoli (bardzo!) nudzić.


A Wy? Co dostałyście od naszych Mikołajów? :)

Komentarze

  1. fajnie dostać taki prezent :)
    ja dziś dostalam od koleżanki 2 lakiery do paznokcie, czekoladę oraz zestaw : dlugopis i olówek :) zawsze to cieszy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mikołaj trafił idealnie w Twój gust:), zapraszam do mnie na Mikołajkowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja także pijam tylko w kubkach! no chyba że soki czy zimne napoje.. czyli identycznie jak Ty! :)
    ja dostałam parę groszy, słodkości i dezedorant :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kubeczek fajny :) u mnie słodkości i perfumy :)
    http://ewelina-kulasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój Mikołaj mi przyniósł 2 sweterki :)

    O, to fajnie, że tatuaże poukrywałaś. :) I masz rację, one mają być dla nas i my mamy znać ich znaczenie. :) A powiesz mi, jak jest w kwestii bólu? :):) Chociaż wiem, że próg bólu dla każdego jest inny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze, że ja za każdym razem robiłam tatuaż w miejscu, w którym istniało potencjalne zagrożenie, że skończę na fotelu zalewając się łzami. Punkty takie to np. żebra, mostek i wszelkie "kościopodobne" miejsca. :) Mam dość wysoki próg bólu - przyznam, że niektóre z nich bolały, ale nie na tyle, żebym była w stanie powiedzieć: Ból jest zbyt duży, abym mogła zrobić kolejny tatuaż...

      Usuń
  6. ta truskawkowa świeczka jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki fajny ten Mikołaj. Piękne preznty, zwłaszcza kubeczki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)