Oriflame, balsam do ciała


W momencie, gdy cofam się do czasów moich pierwszych kosmetyków pielęgnacyjnych, na myśl od razu przychodzą mi balsamy. Od zawsze miałam ich mnóstwo - różne zapachy, opakowania, firmy - niezaprzeczalnie, był to mój ulubiony rodzaj kosmetyków.

Czy tak  jest do dziś? Cóż, moje preferencje odrobinę się zmieniły, choć nie ukrywam, że pozostał mi pewien sentyment do balsamów do ciała.


Tym razem skupię się na produkcie firmy Oriflame, który swoją drogą zbytnio się u mnie nie sprawdził.

Opakowanie utrzymane jest w odcieniach różu i nie zaspokaja całkowicie moich estetycznych wymagań. Bardzo cieszy mnie, że produkt umieszczony jest w słoiczku, co pozwala mi na całkowite wydostanie produktu na zewnątrz. Jedno jest pewne - nic się nie zmarnuje. :)


Balsam jest bardzo lekki, wchłania się w błyskawicznym tempie. Czasami jest tak, że w parze z szybką wchłanialnością idzie także zadowalające nawilżenie. Niestety, Oriflame nie zapewnił nam tego w swoim produkcie. Co więcej, mam wrażenie, że stopień pielęgnacji, jaki zapewnia ów balsam, nie jest wystarczający nawet na lato. Z pewnością nie jest to korzystna uwaga.


Zapach balsamu jest niesamowicie intensywny, co sprawia, że pomimo naprawdę ladnego zapachu, jest bardzo męczący. Na szczęście znika w niedługim czasie po aplikacji produktu. Nie podoba mi się też zapach, który pozostawia na ubraniach.


Cena balsamu oscyluje w granicach 15 zł za 200 ml (podczas promocji), co uważam za dość duże wywyższenie, gdyż w tej cenie możemy znaleźć sporo dużo lepszych produktów.


Miałyście ten balsam? Możecie może polecić jakiś dobry nawilżacz do ciała? :)
Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Nie miałam, póki co mam balsam z Avonu i również się sprawdza, chodź cena faktycznie nie zachęca zakupów w takich firmach :) Trochę zawyżone, mimo, że działanie dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam przyjemności testowania kosmetyków oriflame ;) raz tylko dostałam peeling..i nawet całkiem dobry był :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)