Prezenty świąteczne. :)

Święta, jak to zwykło bywać, przeminęły w mgnieniu oka. Na szczęście przybieranie na wadze nie jest moim problemem - przyczynia się do tego też jeden z prezentów świątecznych (pisząc te słowa, przypomniało mi się, że jednego z nich zapomniałam sfotografować, więc nadmienię tylko, że są to antypoślizgowe, cieplutkie, brązowe skarpetki :) ). Przejdę od razu do rzeczy - prezentów!


Pierwszym z nich jest brązowa szkatułka wykonana ze skórki. Jest dość duża, ponieważ mierzy aż 27 cm. Nie wyróżnia jej jednak tylko wielkość, ale też pojemność - ma 4 wysuwane szafeczki i 2 otwierane na zewnątrz. Dzięki temu mój skromny zbiór biżuterii nie będzie rozdzielony na dwie szkatułki, a na jedną, dużą. Jedna z czterech wysuwanych szafeczek przeznaczona jest specjalnie na pierścionki; każda z nich wyściełana jest delikatnym, miękkim, beżowym materiałem. Szkatułka jest naprawdę ciężka!



Następnym prezentem, śmieję się, że najbardziej udanym, jest Rafaello. Uwielbiam słodycze tego typu! Nie ukrywam, że kartonik jest już niemal pusty... :)



Aby spalić rzeczone Rafaello, dostałam również Abdo Gain. Ćwiczenia na nim mają wzmocnić mięśnie brzucha, a także zmysł równowagi. Nie mogę już doczekać się, aż poćwiczę na nim pierwszy raz! Jeśli chcecie więcej informacji, odsyłam Was do wątku na wizażu. :)




Kolejnym prezentem jest kontynuacja książki, nad którą ostatnią się zachwycalam, czyli "Płatki na wietrze" - V. C. Andrews. Muszę przyznać, że prezent niezmiernie mnie ucieszył, ponieważ pierwsza część zachwyciła mnie w dużym stopniu.


Ostatnim już prezentem, jednocześnie najbardziej efektownym i najmniej spodziewanym, są szklane szachy z winem w zestawie. Nie ukrywam, że jakiś czas temu bardzo takowe chciałam. Całość prezentuje się niesamowicie, wszystko jest elegancko zapakowane, a drewniane pudełko, w którym umieszczone są szachy, przeznaczone jest do decoupage'u. Spójrzcie teraz na zdjęcia!







A Wy, co dostałyście? Pochwalcie się! :)


Komentarze

  1. same fajne i przydatne prezenciki widzę:) ciekawa jestem tego przyrządu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście, bardzo fajne prezenty wybrał dla Ciebie Mikołaj ;) Ja również opublikowałam post tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nic nie dostalam.
    fajne te prezenty :))

    OdpowiedzUsuń
  4. abdo gain wygląda całkiem przyzwoicie, daj znać czy są efekty ;)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać, z calkowitą pewnością. :))

      Usuń
  5. loove rafffaello <3
    have a great weekend <3
    LOOVE

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)