piątek, 18 stycznia 2013

Efekt po farbowaniu henną.

poprzednim poście pisałam o tym, że zamierzam farbować włosy henną. Zabieg mam już za sobą, ale chyba coś poszło nie tak, ponieważ kolor nie złapał we wszystkich miejscach... Spójrzcie sami.

przed
i po
Cóż, trudno. :) Nie zmienia to jednak faktu, że ten sposób koloryzacji włosów bardziej mi odpowiada - głównie ze względu na stan włosów po zabiegu.

***
Dziś kolejna studniówka. :) Właściwą miałam tydzień temu, mam nadzieję, że ta będzie równie udana!

2 komentarze:

  1. właśnie też planuję zacząć farbować włosy henną ale jeszcze nie bardzo wiem jak się za to zabrać :) dopiero zbieram informacje :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. i tak masz cudne wlosy;) zazdroszcze;)
    zapraszam na rozdania;]

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...