sobota, 19 stycznia 2013

Liebster Blog.

Tak, tak, zostałyśmy nominowane, za co bardzo dziękuję Lirycznej. :)


Zakładam, że już każda z nas zna tę zabawę, dlatego przejdę od razu do odpowiadania na pytania.

1. Jak masz na imię?
Mam na imię Justyna.

2. Ulubiony zespół.
Cóż, muszę przyznać, że nie mam ulubionego zespołu, dlatego powiem może, czego słucham. :) W przeważającej części jest to spokojna muzyka, uwielbiam muzykę klasyczną, Beethovena, stare płyty do gramofonu, włoskie piosenki, Lanę del Rey...

3. Ulubiony serial komediowy.
Niestety, nie oglądam telewizji, więc nie znam się raczej na serialach, choć w zeszłe wakacje połowę czasu spędziłam oglądając w internecie Skins. :)

4. Ulubiony kolor.
Zdecydowanie czerń.

5. Ulubiona książka.
Dość ciężko jest mi odpowiedzieć na to pytanie, głównie ze względu na to, że czytam mnóstwo książek. :) Zdecyduję się chyba jednak na "Historię Lisey" - S. King.

6. Gdyby to od Ciebie zależało, Twoje włosy byłyby... ?
Dokładnie takie, jak są teraz... ;) No, może troszkę zwiększyłabym ich długość i zmieniła kolor na rudy. 

7. Jaki masz naturalny kolor włosów?
Ciemny brąz.

8. Trampki czy szpilki?
Ciężkie pytanie. Po chwili namysłu stwierdzam jednak, że trampki.

9. Mini/midi/maxi?
Nie wiem, jak zakwalifikować można spódniczki do połowy uda... W każdym razie, takie są doskonałe. :)

10. Od kiedy prowadzisz bloga?
Od sierpnia 2011 roku.

11. Twoje hobby to... ?
Zdecydowanie ludzie!

W związku z tym, że kiedyś już odpowiadałam na tego typu posta i przekazałam go dalej, dziś odstąpię od tego zaszczytu. :) Jednym z powodów jest też to, że chyba każdy z blogów, który chciałabym nominować, został już otagowany.
Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję za to uznanie. :)

2 komentarze:

  1. bardzo rzadko udostępniam filmiki z powodu braku pamięci na blogu, ale może w niedalekiej przyszłości postaram się coś wykombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. równie bardzo lubię Lane del rey.. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...