Denko lutego.



Ten miesiąc upłynął mi pod znakiem znikomego zużywania kosmetyków oraz intensywnego niszczenia włosów. Już się tłumaczę - nie jestem z siebie zadowolona!

1. Joanna, rozjaśniacz do pasemek i balejażu, super blond - szczerze mówiąc, nie mogę się wypowiedzieć całkiem jednoznacznie o tym produkcie, ponieważ stosowałam go do kąpieli rozjaśniających, których efekt zobaczyć możecie w tym poście. Jest tani, bo kosztuje ok. 7 zł, i bardzo silny, więc z pewnością wywoła na włosach dość mocne zniszczenia.



2. Rexona, antyperspirant w aerozolu - stosuję bloker, więc dezodoranty muszą dla mnie tylko ładnie pachnieć i nie pozostawiać białych śladów. Ten spełniał wszystkie te zadania, był jednak niewydajny. Myślę, że jeszcze do niego wrócę.



3. Synergen, puder antybakteryjny - tego produktu nie muszę chyba żadnej z Was przedstawiać. :) Jest jasny, wydajny, tani i matuje buzię na ok. 5 godzin. To już moje trzecie opakowanie i na pewno nie ostatnie. Myślę, że dopóki go nie wycofają (jak to, niestety, bywa ostatnio z dobrymi produktami), będę kupować go bez przerwy. Część z Was narzeka na nietrwałe opakowanie - mi jeszcze ani razu nie zdarzyło się, aby zamknięcie pękło. Polecam!


***
Pragnę też przedstawić Wam nowego członka rodziny... Henryka! 


Nie wiem jak Wam, ale mi kwiaty zawsze kojarzą się z jakimś nowym początkiem. :)
Trzymajcie się!

Komentarze

  1. pozdrów Henryka ode mnie :D.
    ja ostatnio szukalam dobrego pudru - postawilam na affinitone i jestem zadowolona, jednak muszę wypróbować ten, wspomniany przez Ciebie.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam zamiar kupić ten puder ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam Wam go, dziewczyny, po stokroć! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też małe denko w tym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby kolejne były większe... ! :)

      Usuń
  5. u mnie puder Synergen się nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Także bardzo chwalę sobie puder Synergen :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tak samo uwielbiam Synergen'a. Czekam na jakąś fajną promocję w R., bo już denko u mnie widać:/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)