Nowe BUTY!

Dziewczyny, o takich butach marzyłam, bez dwóch zdań. Udało mi się je znaleźć, przemierzając sklepy we Wzorcowni (Włocławek). Postanowiłam wstąpić do Reserved i już miałam wychodzić, ale ostatecznie zdecydowałam się przejść jeszcze raz po sklepie.
Wtedy zobaczyłam TE buty. Ich początkowa cena to 220 zł, były jednak przecenione na 120 zł. Tak myślałam do czasu, kiedy podeszłam do kasy i kazano mi zapłacić za nie - uwaga! - 84 zł... Byłam TAK szczęśliwa. :)
Niestety, była to ostatnia para, rozmiar 38, więc są o jeden rozmiar za duże, ale już w nich trochę chodziłam i nie jest wcale tak źle. :)


Są trochę przybrudzone, ponieważ zdjęcia robiłam od razu po powrocie do domu, ale musiałam Wam je pokazać. :))

Komentarze

  1. ja jakos butow z takich sklepow jak reserved czy h&m itd nie uwazam jakosciowo za dobre... kosztuja o wiele wiele za duzo do swojej jakosci, bo przeciez za 220 zl mozna kupic skorzane buty z lasockiego, a nie jakas lekka "sklejke" w sieciowce;p kupilam raz baleriny z h&m- nie dalo sie w nich chodzic na dluzsza mete;/ mam nadzieje, ze tobie posluza te buty;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie niszczę raczej ubrań ani butów, więc z pewnością wystarczą mi na kilka lat. :)) Kupiłam kiedyś z przyjaciółką w tym samym czasie balerinki z New Look i jej zepsuły się po 2 miesiącach, w moich będę chodziła już drugi sezon. Bardzo często tak u mnie bywa. :)

      Usuń
  2. Ale Ci się udało :) niezła okazja...też ostatnio poszukiwałam butów na cieplejsze dni (chyba czuję wiosnę:P) ale niestety nie ma mojego rozmiaru..muszę zrobić tournee po wszystkich sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio na promocji kupiłam buty bardzo podobne do twoich za jedyne 56 zł.
    :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)