Sensique, Strong & Trendy Nails

Nie jestem maniaczką lakierów do paznokci, zazwyczaj cena tych produktów w mojej kosmetyczce nie przekracza 10 zł. Nie maluję swoich pazurków na tyle często, żeby opłacały mi się lakiery "z górnej półki".
 Za cudeńko Sensique zapłaciłam ok. 5 zł za 8ml, odcień 158. Kupiłam go jakiś rok temu (dostępny nadal, widuję go w drogerii Natura), użyłam wiele razy a on nie dość, że nie zgęstniał to jeszcze mam wrażenie że wcale go nie ubywa. 
Pędzelek sprawia, że dosłownie w ciągu sekundy mam pomalowany cały paznokieć, nie pozostawia smug. Dodatkowo zazwyczaj nakładam tylko jedną warstwę, krycie wspaniałe.
Oto dowód: 

To jeszcze nie wszystkie jego plusy. Bardzo szybko schnie, nie barwi płytki paznokcia, 
ma ładny połysk i co najważniejsze, na moich paznokciach trzyma się 4-5 dni, co uważam za cud. 


W sobotę wybieram się na zakupy i na pewno do mojej kolekcji powędruje kolejny lakier z tej serii! :)




Komentarze

  1. całkiem ładny no i jak długo się trzyma ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatny:) ja też nie wydaję dużo na lakiery do paznokci, szkoda kasy;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)