piątek, 9 sierpnia 2013

TAG - 30 faktów o mnie!

Jeśli ten tag obiegł już sporą część blogosfery, postanowiłam się dołączyć. Bez zbędnych wstępów - zaczynajmy!

1. Boję się wszelkiego robactwa. Sympatią - i to ogromną! - darzę jedynie motylki i biedronki. 
2. Uwielbiam, uwielbiam patrzeć w niebo. Nieważne o jakiej porze dnia czy nocy, na tej czynności mogę spędzić wiele czasu. Niebo jest dla zbyt ogromne i zmienne, przypuszczam, że dlatego tak mnie fascynuje. :) 



3. Kocham morze i choć w październiku skończę 19 lat, byłam nad nim tylko 3 razy w życiu. Moim marzeniem jest wrócić tam za jakiś czas.
4. Od 7.03.13 r. jestem kierowcą kat. B.
5. W tym roku rozpoczynam studia na Uniwersytecie Śląskim; wybrany kierunek to filologia włoska, a za dodatkowy język wybrałam hiszpański. :)
6. Nienawidzę języka angielskiego i raczej kiepsko idzie mi porozumiewanie się w tym języku. O dziwo, liceum skończyłam z dobrą oceną z tego przedmiotu, co niezmiernie mnie dziwi. 
7. Mam 4 lata młodszą siostrę, która razem ze mną prowadzi tego bloga.
8. Od zawsze w moim domu było mnóstwo zwierząt. Aktualnie poprzestaliśmy na 3 psach, 2 kotach, kanarku, papudze i rybkach (o których zawsze zapominam).


na zdjęciu - Nancia. 
9. Przez półtora roku uczęszczałam na kurs baletu. :) Wciąż jest to mój ulubiony rodzaj tańca.
10. Uwielbiam czytać książki i zawsze bardzo się w nie wczuwam. Do dziś miłością mojego życia jest Christopher.
11. Uwielbiam gryźć kostki lodu. Zawsze proszę znajomych, aby dorzucali mi je do szklanki, gdy moje już są zjedzone. :D 
12. Byłam na dwóch studniówkach pod rząd. Moja przyjaciółka chodziła do innego liceum i miałam takie szczęście, że nasz wspólny przyjaciel zaprosił mnie na ich bal studniówkowy. Obie imprezy wspominam wspaniale, moja jednak odbywała się trochę bardziej nerwowo, ponieważ byłam przewodniczącą klasy i musiałam przygotować kilka ważnych rzeczy. Na studniówce przyjaciółki skończyłam tańcząc do 4 nad ranem na krześle, kiedy większość już miała dość i odpoczywała przy stolikach. :D
13. Kiedyś tego nienawidziłam, ale teraz uwielbiam wychodzić z przyjaciółmi wieczorami i tańczyć - tańczyć niemal do samego rana!
14. Mój ulubiony kolor oczu to zielony i mam to szczęście, że akurat takie posiadam. :)
15. Mam 160 cm wzrostu i od zawsze mnie to cieszyło, ponieważ z większą swobodą mogę ubierać buty na niebotycznych obcasach. 
16. Mam 5 tatuaży, z których jestem niezwykle dumna.
17. Nienawidzę się opalać. Moja bardzo jasna skóra także tego nie lubi.
18. Nigdy nie miałam niczego złamanego i panicznie boję się lekarzy wszelkiego typu. 
19. Zwykle rano pijam kawę na pół z mlekiem. 
20. Jestem bardzo czuła dla swoich przyjaciół.
21. Skończyłam kurs prawa jazdy na kategorię A, jednak do egzaminu podeszlam tylko jeden raz, nie zdałam go i nie próbuję już więcej. Po kursie zaczęłam bać się jazdy motorem.
22. Jestem bardzo szczupła, jak na ilość jedzenia, którą spożywam. ;)
23. Jestem bardzo niecierpliwa i nie lubię, kiedy ludzie nie mają odwagi do robienia rzeczy, o których marzą. 
24. Wyznaję zasadę, że najlepiej robić w życiu te rzeczy, których najbardziej się boimy.
25. Uważam, że uczucia są bardzo, bardzo ważne i powinniśmy się ich słuchać.
26. Bardzo lubię słuchać, jak podczas snu oddycha mężczyzna, którego darzę uczuciem. :) Niezwykle mnie to uspokaja i wtedy najłatwiej mi się zasypia.
27. Jestem bardzo sentymentalna.
28. Nigdy nie miałam paznokci pomalowanych na czarno.
29. Jestem zodiakalną wagą i...
30. ... uważam, że są rzeczy ważniejsze niż duma.

To tyle! Przyznam, że chciałam stworzyć 50 faktów o mnie, jednak mi się to nie udało. 
Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. A ja też dzisiaj napisałam, zapraszam :D
    Z punktem 27 zgadzam się w 100%.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawa pół na pół z mlekiem - uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki słodki psiak:) mamy kilka wspólnych rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. psiunek cudaśny - kocham kocham :)

    wiem że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie ale dzieki temu mamy szanse sie wszystkie odnależć - poznac :) (znajdziesz u mnie mix kuchnie , mode, kosmetyki )
    to ostatnie dni konkursu u mnie może ktoś sie skusi :) mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...