sobota, 2 listopada 2013

Iwostin, żel do mycia twarzy

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z recenzją jednego z moich ulubieńców października, którym jest żel do mycia twarzy (swoją drogą, to jedne z moich ulubionych produktów w pielęgnacji).


Żel kupiłam na promocji w Super-Pharm za 30 zł. Biorąc pod uwagę jego pojemność - 300 ml - to cena nie odbiegała zbytnio od zwykłych drogeryjnych żelów do twarzy.


Produkt otrzymujemy w półprzezroczystej butli z pompką, co znacznie ułatwia wydobywanie żelu ze środka. Nic się nie ściera ani nie schodzi; wprawdzie nie zdarzyło mi się z nim podróżować, ale przytrzymałam chwilę butelkę do góry dnem i nic z niego nie wyciekało.

Z opakowania dowiadujemy się, że produkt stworzony jest na bazie wody termalnej z Iwonicza-Zdroju, a także, że zawiera:

  • Zincidone - innowacyjne połączenie cynku i molekuły PCA (sól cynkowa kwasu PCA), która ułatwia jego wnikanie do skóry - reguluje wydzielanie sebum i zapobiega powstawaniu zmian trądzikowych.
  • Physiogenyl - bogate źródło pierwiastków śladowych, takich jak cynk i mangan - stymuluje regenerację naskórka oraz nawilża.
  • Wyciąg z aloesu i alantoina - łagodzą podrażnienia.
Żel jest przezroczysty i bardzo, bardzo gęsty. Dobrze się pieni, zapach nie przykuł za bardzo mojej uwagi. Jedna pompka wystarczy na umycie całej twarzy i szyi, więc starczy nam naprawdę na długo.


Przyznam szczerze, że początkowo miałam bardzo wysuszoną skórę twarzy, jednak po kilkukrotnym użyciu nawilżającego kremu do twarzy, problem ten zniknął. Zauważyłam silne oczyszczenie buzi, a niedoskonałości zaczęły pojawiać się rzadziej. Naprawdę jestem bardzo zadowolona i z całego serca polecam Wam ten produkt. :)


Całuję serdecznie!

4 komentarze:

  1. Nie myję twarzy żelem i wodą od kilku dobrych miesięcy. Stosuję wodę tylko raz w tygodniu do peelingu. Moja cera nie lubi wody, nie lubi żeli. Po wodzie czy to mineralna, czy filtrowana czy z kranu niemiłosiernie mnie wysypuje:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz spotykam się z takim przypadkiem, naprawdę. :))

      Usuń
  2. Oo uwielbiam go, zawsze mam na pólce, lubię go używać gdy mnie wyspyie czy coś :) często potulnie do niego wracam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie tylko mi pasuje. :)

      Usuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...