środa, 27 listopada 2013

Jackie czy Marilyn? - Pamela Keogh

Tak, po trzech dniach od zakupu książki, już ją skończyłam. Czytałam, gdzie i kiedy się dało. Przy kawie, herbacie i przy ciastkach. Chcecie znać bardziej szczegółową recenzję? Spieszę ze szczegółami!


Okładka utrzymana jest w kolorach czerni, różu, bieli i szarości. Moim zdaniem, niesamowicie pasuje do opisywanych w środku treści. No właśnie, o czym możemy poczytać w książce? Znajdziemy tam nie tylko porady, jak być "współczesną Jackie/Marilyn", ale także wycinki z ich życia, przepisy, a na początku każdego rozdziału cytat wypowiedziany przez każdą z pań.


Jeśli mam być szczera, spodziewałam się czegoś innego. Byłam niemal przekonana, że autorka książki skupi się raczej na ubiorze J.K.O i M.M. Owszem, to też znalazło się w książce, jednak nie było motywem przewodnim.



  • "Często wystarcza po prostu z kimś być. Nie musisz dotykać tej osoby ani nawet z nią rozmawiać. Do tego, żeby nie czuć się samotnym, wystarcza uczucie, które z nią dzielisz." - M.M.
  • "Uważam, że wszystko dzieje się z jakiegoś powodu. Ludzie wokół nas się zmieniają, byśmy nauczyli się pozwolić im odchodzić, doświadczamy trudności, byśmy nauczyli się doceniać życie, kiedy wszystko jest w porządku, wierzymy w kłamstwa, byśmy w końcu zrozumieli, że możemy ufać tylko sobie, a czasem to co dobre się rozpada, byśmy mogli zbudować coś lepszego." - M.M.
  • "Jeśli się wahasz, czy napisać podnoszący na duchu list do przyjaciela, napisz go i wyślij. Śmiej się do rozpuku. A jeśli przy tym rozśmieszysz jeszcze kogoś, tym lepiej. To rzadki dar - doceń go. Podnieś głowę i uśmiechnij się. Bez powodu. Może nieświadomie dodasz tym komuś otuchy. Nie kryj się ze swoimi uczuciami. Powiedz mężczyźnie, że go kochasz, i nie przejmuj się, jeśli w odpowiedzi nie usłyszysz tego samego. (...) Kiedy przeżywasz trudne chwile, otwórz szampana i włóż wysokie obcasy. Przecież wszystko może się zdarzyć. Masz tylko jedno życie..." - P. Keogh

Czy polecam książkę? Tak. Jest pełna kobiecości i otuchy. To naprawdę wiele dla kobiet, które właśnie tego potrzebują.

1 komentarz:

  1. Tusz miałam też kiedyś i także byłam nie zbyt zadowolona :(

    zapraszam także do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...