Wizyta w bibliotece!

Gdy przestaje mi się układać w życiu prywatnym (zastanawiam się czasami, czy posiadam takie W OGÓLE), z pocieszeniem przychodzą mi: kosmetyki, książki, zakupy i świeczki. I jedzenie, rzecz jasna. Dziś jednak skupię się na drugiej pozycji z moich pocieszaczy. Przyjrzyjmy się im więc dokładniej. :)


1. Z tobą lub bez ciebie - Carole Matthews



2. Przebudzenie - Kate Kerrigan



3. Malowany Welon - W. Somerset Maugham



4. Wyznania zakupoholiczki - Sophie Kinsella



Czytałyście którąś z nich? Jak wrażenia? :)
Aktualnie kończę Jackie czy Marilyn?, więc możecie spodziewać się niedługo recenzji.

Pozdrawiam!


Komentarze

  1. Mnie dzisiaj dopadł taki kryzys... Wyznania zakupoholiczki - nie mam tyle czasu, żeby przeczytać książkę, ale zaraz zabieram się za oglądanie filmu. Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film także oglądałam! Postanowiłam sprawdzić, czy książka jest równie dobra. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)