Zakupów ciąg dalszy!

... choć mało kosmetyczny. Wybralam się dziś na spacer z przyjacielem i postanowiłam, że jeśli jestem już na dworze, to wstąpię do Galerii Katowickiej. Oto rezultat tej wyprawy. Wspomnę tylko po cichutku, że przyjaciel także zapragnął mieć świeczki lub kadzidełka w pokoju. Postanowienie spełnił. :)


1. Wibo, bronzer

Za bronzerem rozglądałam się już od dawna, wybór padł na ten. Zapłaciłam za niego 10 zł. Czy któraś z Was go miała? Ciekawa jestem, jak będzie się sprawdzał.



2. Świeczki: lawenda, cynamon z cukrem

Świeczek nigdy dość. Palę je zawsze rano przy kawie i wieczorem przy książce. :) Za każde opakowanie zapłaciłam 3,99 zł.



3. Jackie czy Marilyn? - Pamela Keogh

Mój przyjaciel bardzo chciał wstąpić do księgarni i żadne z nas nie wyszło z pustymi rękoma. Już od dawna chciałam przeczytać jakąś książkę, która będzie w postaci poradnika. Mam nadzieję, że będę zadowolona!



Zakupy uważam za jak najbardziej udane!

Komentarze

  1. Zakupy super,szczególnie świeczki i książka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że się sprawdzą. :)

      Usuń
  2. Bronzer Wibo i książkę sama chętnie bym przygarnęła...:-)
    ____________________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)