sobota, 23 listopada 2013

Zakupy, -40%!

Ostatnio, dokładniej mówiąc: od wczoraj, blogosferę ogarnął szał zakupów Rossmannowych i SuperPharmowych! Podobno Hebe spieszy z odsieczą. :) Przyznam, że ja nie skorzystałam zbyt mocno na tej promocji, gdyż kupiłam TYLKO tusz do rzęs. Nie powstrzymałam się jednak i udałam się też do Golden Rose, z której firmy lakiery uwielbiam, gdzie kupiłam 2 nowe lakiery do mojej skromnej kolekcji.



1. Tusz do rzęs, Lovely, Spectacular Me


Maskara w regularnej cenie kosztuje 8,99 zł. Łatwo możemy się domyślić, że w promocji dostałam go w granicach 5 zł. Czy się opłaca? Mam nadzieję, że tak! Jak informuje nas producent, jest to maskara pogrubiająco-wydłużająca z gumową szczoteczką. Bardzo żałuję, że firma nie inwestuje w testery lub chociaż wzory szczoteczek pod danym tuszem, ponieważ jak przystało na fanatyczkę kosmetyków, nie otwieram ich nigdy w sklepie. Zwykle zdarza mi się więc kupować kota w worku...


2. Lakier, Golden Rose


Za lakier w przepięknym mlecznym kolorze o numerku 212 zapłaciłam 3,20 zł. Dziś rano pomalowałam już nim paznokcie, czego efekty zobaczycie zaraz na dole. Potrzebowałam dwóch warstw, aby lakier wyglądał tak, jak wyglądać powinien. Wysycha szybko, nie wiem jeszcze, jak z trwałością. :)


Wybaczcie pozalewane skórki. Zdjęcie zrobiłam niemal od razu po pomalowaniu.
3. Lakier, Golden Rose


Za ten lakier w pięknym, głębokim, winnym kolorze zapłaciłam 3,90 zł. Jego nr to 338. Mam nadzieję, że spisze się wyśmienicie, jak inne lakiery z firmy Golden Rose, jakie posiadam.


Tymczasem pozdrawiam spod kołdry w ten chłodny, jesienny poranek. :)


4 komentarze:

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...