piątek, 6 grudnia 2013

Mikołajki!

I prezenty. Czyli coroczna radość dla dzieci oraz studentów, którzy dostają jeszcze prezenty od rodziców. ;)
Cały zbiorek (zapomniałam umieścić na zdjęciu świeczkę) prezentuje się następująco.


1. 2 czekolady: z pieczonym jabłkiem i z nadzieniem o smaku piernika. Musicie wiedzieć, że ja nie jem czekolad, ja je pochłaniam, dosłownie. Zwykle zjadam jedną na dzień i - o dziwo - nie tyję. :)



2. Świeczka, La Rissa, białe kwiaty.


3. Kubek-termos termiczny. Niezwykle mi się przyda! Na uczelnie na poranną kawę będzie wręcz idealny!



4. Kolorowe, ciepłe skarpetki.


5. Oriflame, uniwersalne krem jagodowy. Przyda mi się do ust!




6. Płyn do kąpieli, Oriflame. Z pewnością umili mi moje zimowe kąpiele.


Miałyście któryś z nich? Pochwalcie się swoimi prezentami! :))

13 komentarzy:

  1. Świetne prezenty :) Jakie słodkie skarpetki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejj, podobają mi się... CZEKOLADY :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam (wiedziałam!), że pod tym względem zawsze się dogadamy. :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ogromnie! Mam nadzieję, że będą ciepłe. :)

      Usuń
  4. te czekolady <3 nigdzie nie widzialam wczesniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połowy pierniczkowej już nie ma. ;)

      Usuń
  5. Super!

    Skarpetki - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam wiele dobrego o tych kremach z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...