piątek, 27 grudnia 2013

My secret, Volum Plus Mascara

Tuszu używam codziennie. Nie wyobrażam sobie bez tego mojego makijażu. Od takiego produktu wymagam, by nie sklejał rzęs, wydłużał je i podkręcał. Czy ten tusz spełnił swoje zadanie? Sprawdźmy.

bez tuszu

jedna warstwa

dwie warstwy

Wybaczcie mi, proszę, tusz rozmazany pod okiem. :) W każdym razie, dwie warstwy wyglądają już całkiem porządnie, choć trzeba się odrobinę namęczyć, żeby widoczny był jakikolwiek efekt.

Szczoteczka jest dość spora, włoskowa - raczej za takimi nie przepadam.


Tusz miał pogrubiać i wydłużać moje rzęsy. 8 zł to niesporo jak na tusz do rzęs, jednak wolałabym chyba zainwestować w coś lepszego. Szczerze mówiąc, nie polecam. Teraz testować będę 2000 calorie z MaxFactor i mam nadzieję, że spisze się lepiej. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...