Prezenty świąteczne!

Nie byłabym sobą, gdybym nie pochwaliła się Wam prezentami, jakie wczoraj dostałam. Szczerze mówiąc, górują kosmetyki. Moi bliscy sprawili mi idealną niespodziankę. :) Zaczynajmy.


1. Książka Księga kodów podświadomości Beaty Pawlikowskiej. 



2. Żel do mycia ciała, AA ciało wrażliwe, o zapachu cytrusów. Zapach jest naprawdę świeży. Myślę, że zostawię ten żel na cieplejsze dni. :)



3. Kula do kąpieli o zapachu czekolady i wanilii. Jest ręcznie wykonana. Jeszcze jej nie otwierałam, ale myślę, że już dziś zacznę jej testowanie. 



4. AA, balsam do ciała 10 w 1 o zapachu oliwki. 



5. Green Pharmacy, peeling cukrowo-solny. Jestem niesamowicie ciekawa działania tego produktu. Nigdy nie miałam peelingu cukrowego. Zapach jest dość dziwny, ale może go zniosę. :)



6. AA, tłusty krem do twarzy. Plus za pojemność - 50 ml. 



7. Ciepłe papcie.


8. Olejek kąpielowy o zapachu bergamotki i limonki. Jeszcze go nie otwierałam, więc nie mam pojęcia, jak pachnie. Mam zbyt wiele żeli w kolejce, aby otwierać kolejny, ale już nie mogę się doczekać, by go używać. :)



9. Masło do ciała o zapachu oleju arganowego i figi. Moja siostra powiedziała tylko, że naprawdę ma konsystencję masła. Ja swojego jeszcze nie otwierałam. :)



10. AA, mleczko do demakijażu 2 w 1.  Podobno łączy w sobie funkcje demakijażu i toniku. Cóż, niedługo zobaczę, jak się sprawdza. Powiem Wam tylko tyle, że raz otworzyłam opakowanie i już nie chce się zamknąć...



11. Świeczka o przepięknym (!) zapachu szarlotki.



12. Koszula nocna. To również trafiony prezent. Mam kolekcję różnego rodzaju piżam i koszul do spania. Zajmują mi one pół szafy. :)



I to by było na tyle! Jak prezentują się Wasze prezenty? :)

Komentarze

  1. Ile kosmetyków! Widzę, że jesteś zadowolona. Ja dostałam kajal, odżywkę do paznokci, trochę słodyczy i drobnych na wydatki. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że opisałaś wszystko na blogu, bo już tam wchodzę, żeby to zobaczyć. :D

      Usuń
  2. Produkty z GP, papucie oraz świeczka szarlotkowa barrrdzo mi się podobają :) Gratuluję pięknych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling już testowała. :D Jest świetny. :)

      Usuń
  3. Jak sie kula spisala/ bo wlasnie chce zakupic je podczas pobytu w pl ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Kupuj bez zastanowienia!

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)