wtorek, 10 grudnia 2013

Rozwarstwiający się krem?

Dziś przychodzę do Was z pytaniem. Nie będzie zdjęć, sama treść, ponieważ sprawa jest dość pilna i nie zdążyłam sfotografować produktu, o którym zaraz będzie mowa. :)

Otóż ponad pół roku temu kupiłam sobie krem na odparzenia z BabyDream. Krem przeznaczony jest dla dzieci, jednak ja stosowałam go na twarz, bo ma naprawdę dobry skład. Zauważyłam jednak, że po otwarciu wylewa mi się z niego woda... Nie ma możliwości, żeby sama się tam dostała, ponieważ trzymam produkt w pokoju na szafce.

Używać go dalej czy po prostu się go pozbyć? Szkoda mi wyrzucać niemal cały produkt, jednak to rozwarstwienie odrobinę mnie zmartwiło...

3 komentarze:

  1. Ja niestety nie znam się na tym, dlatego wywaliłabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. na moje oko, krem się zepsuł. najlepiej będzie go wyrzucić.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...