piątek, 20 grudnia 2013

Wyznania zakupoholiczki - Sophie Kinsella

Czy wszystkie kobiety należą do miłośniczek zakupów? Zdecydowanie nie. Czy ja do takowych się zaliczam. Tak, tak, tak! Kocham zakupy. Przyjaciele często zwracają mi uwagę, że zbyt często coś kupuję. Gdy jednak widzę piękną sukienkę, torebkę lub szpilki - nie mogę się powstrzymać.


Główna bohaterka, Rebeka Bloomwood, wie coś o kupowaniu. Owe "coś" nie jest jednak tak niewinne, ponieważ każdy jej dzień mija na wydawaniu pieniędzy. Skutkiem tego są ogromne długi, które Rebeka stara się oddać. Nie jest to jednak tak łatwe, bo jak oddać komuś pieniądze, jeśli w naszym ulubionym sklepie ogłoszono właśnie wyprzedaż?


Jeśli jesteście ciekawe, jak poradziła sobie Rebeka, serdecznie zapraszam do przeczytania książki. Od razu mówię, że film ma, wydaje mi się, raczej mało wspólnego z książką.


Wypożyczyłam tę książkę, ponieważ uznałam ją za coś lekkiego na wieczór. Muszę przyznać, że nie była tak lekka, jak mi się wydawało. Pomimo tego jednak polecam wszystkim tym, którzy kochają zakupy. :)


Wesołych Świąt!

3 komentarze:

  1. Książki nie czytałam. Pewnie warto ;) Zakupy uwielbiam, ale jak mnie na coś nie stać to nie kupuję. Prosta sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, myślę dokładnie tak samo. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą książkę ;) masz rację film nie jest z książką wspólny pod żadnym kątem ;p

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...