poniedziałek, 27 stycznia 2014

Haul kosmetyczny!

Dawno już nie byłam na żadnych zakupach. Dziś jednak, z racji tego, że zaczęły kończyć mi się niektóre kosmetyki, pozwoliłam sobie na odrobinę przyjemności. Odwiedziłam SuperPharm, Hebe i Rossmanna. Spójrzmy, co wpadło w moje ręce. :)


1. Eveline Cosmetics - korektor do brwi. Jakiś czas temu słyszałam o tym produkcie wiele dobrego. Po raz pierwszy będę miała do czynienia z produktem tego typu i mam nadzieję, że nie zrobię sobie nim kosmetycznej krzywdy. :)



2. Pharmaceris - krem z 5% kwasem migdałowym. Powoli kończy mi się mój Bandi z kwasami, więc musiałam znaleźć godnego zastępcę. Padło na Pharmaceris. Mam nadzieję, że będę zadowolona.


3. Ziaja Ulga - peeling enzymatyczny. Szczerze mówiąc, sama bym go nie wybrała, jednak został mi polecony przez przemiłą ekspedientkę w Hebe. Przy takiej obsłudze,wrócę tam na 100%. :)


4. Bolsius - świeczki o zapachu róży.

 5. Lovely - wzmacniająca odżywka do paznokci. Paznokcie maluję średnio dwa razy w tygodniu i za każdym razem jako bazy pod lakier używam odżywki do paznokci. Mam nadzieję, że sprawdzi się dobrze, nigdy nie miałam żadnej odżywki z Lovely. :)
 


Miałyście któryś z produktów? Napiszcie koniecznie, jak Wam się sprawdziły! Jestem niezmiernie ciekawa, czy przy zakupie dokonałam odpowiedniego wyboru. :)



10 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze żadnego z tych kosmetyków :)
    Ciekawi mnie ta odżywka z Lovely.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja z pewnością się pojawi. :)

      Usuń
  2. odżywka z Lovely nic nie pomaga ;p a ten peeling z ziaji jest spoko ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, naprawdę mi szkoda. Pokładałam w niej wielkie nadzieje. Cieszę się, że chociaż peeling będzie w porządku. :)

      Usuń
  3. Jestem ciekawa tego kremu z kwasem migdałowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Jak tylko dotrę do końca kuracji, z pewnością napiszę o nim recenzję!

      Usuń
  4. Nic nie miałam z tych produktów, ale czytałam, że ten krem Pharmaceris nie bardzo daje radę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u mnie będzie inaczej...

      Usuń
  5. Miałam kiedyś małą wersję tego kremu z kwasami Bandi, nawet pisałam o nim na blogu - uwielbiałam go... teraz używam tego kremu też 5% z Pharmaceris, jako dopełnienie kuracji antytrądzikowej...i jestem zadowolona, ale jednak Bandi mi bardziej służył, tylko ta cena:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, cena jest zabójcza... Dlatego zastępstwem jest Pharmaceris, nieco łagodniejszy dla mojego portfela. :)

      Usuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...