Mleczna kąpiel dla włosów!

Moje włosy są długie i bardzo grube. Potrzebują przede wszystkim nawilżenia. Jakiś czas temu postanowiłam kupić sobie maseczkę i szampon Biovax. Dziś przyszedł czas na recenzję mlecznego szamponu. :)


Buteleczka, w której umieszczony jest szampon, wykonana jest w niezwykle przyjemnych dla oka barwach bieli, granatu i błękitu. Umieszczone są na niej tylko istotne informacje, efekt jest estetyczny i profesjonalny. Zamknięcie nie zacina się, a opakowanie można postawić pod koniec użytkowania do góry dnem, co ułatwia zużycie kosmetyku do samego końca.

Oprócz tego buteleczka zamknięta jest w kartoniku o podobnej kolorystyce i na którym wypisane są te same informację, oprócz składu, co na butelce.


Szampon jest bardzo gęsty, ma piękny, mleczny kolor i taki sam zapach, który utrzymuje się później na włosach. Niestety, nie jestem pewna, czy to bardziej za sprawą szamponu czy odżywki, ponieważ stosowałam je razem. Niestety, produkt słabo się pieni, co z pewnością zmniejsza jego wydajność.


Na początku składu znajdują się delikatne substancje myjące. Następnie mamy proteiczny mleczne oraz laktozę. Niemal tuż za nimi znajduje się allantoina oraz ekstrakt z henny i gliceryna. Prawie na saym końcu mamy substancje zapachowe, a więc skład uznaję za dobry. :)



Jak więc szampon sprawdził się na moich włosach? Całkiem dobrze, naprawdę! Myślę, że jeszcze do niego wrócę, ponieważ nie zauważyłam obciążenia, dobrze domywał moje włosy i jedyne, co mi przeszkadzało, to to, że odrobinę słabo się pienił. Piana była naprawdę delikatna.



Szampon bardzo, bardzo polecam. Myślę, że sprawdzi się u kogoś, kto liczy na delikatne oczyszczenie i nawilżenie włosów. :)

Pojemność: 200 ml
Cena: w promocji: 15 zł/ standardowa: 20 zł


Komentarze

  1. Myślę już czas jakiś o produktach Biovax. Tym bardziej, że teraz w aptece widziałam całkiem kuszące ceny tych szamponów i odżywek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam, są warte wypróbowania. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)