Prowansalska pielęgnacja dłoni!

Ja i kosmetyki L'Occitane nigdy nie chodziliśmy tymi samymi drogami. Któregoś razu jednak wpadł mi w ręce jeden z ich bestsellerów - krem do rąk z 20%-ową zawartością masła shea. Jak sprawdził się na mojej skórze? Zapraszam do lektury. :)


Zacznę od opakowania, które jest dość charakterystyczne dla tej marki. W oczy nie rzuca się nam natłok informacji na opakowaniu, co jest dla mnie ogromnym plusem, ponieważ cenię prostotę ponad wszystko. Nie podoba mi się jednak zamknięcie, nie lubię metody odkręcania przy każdym użyciu. Nic jednak nie pęka i nie wylewa się, więc za solidność wykonania - wielki plus!


Krem ma, przynajmniej moim zdaniem, dość dziwną konsystencję. Jest gęsty, jednak przy próbie rozsmarowania go na skórze odrobinę się ślizga. Niemniej jednak szybko się wchłania, co okazuje się niezwykle pożyteczne, jeśli musimy szybko zabrać się do pracy. Producenci nie postarali się tylko o zapach, bowiem jeśli chciałabym, żeby moje pachniały mydłem, po prostu myłabym je co 15 minut. :)


Jeśli zajrzymy do składu, na pierwszym miejscu znajdziemy, standardowo, wodę. Od razu po niej są jednak w kolejności: masło shea, gliceryna i silikon, który pewnie dość skutecznie wygładza skórę. Dalej mamy wyciąg z nasion lnu, ekstrakt z miodu, ze słodkich migdałów, z prawoślazu lekarskiego, oleju kokosowego, rzepakowego, rozmarynu i słonecznika. Niemal od razu po tej ogromnej liczbie ekstraktów znajdują się substancje zapachowe.

Trzeba przyznać, że ilość ekstraktów jest zdumiewająca!


Dobrze współpracowało mi się z tym kremem. Dłonie po jego użyciu były miękkie i nawilżone, poprawił się też ich wygląd.


Produkt bardzo, bardzo polecam. Jeśli tylko będziecie miały okazję go testować, nawet się nie zastanawiajcie! :)

Ilość: 10 ml/ standardowa: 30 ml
Cena: 29 zł


Komentarze

  1. Chętnie wypróbowałabym coś do włosów z firmy L'Occitane. Są jednak dość drogie :( Krem też mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra zastanawiała się właśnie ostatnio nad kupnem odżywki tej firmy, ale ceny rzeczywiście odstraszają...

      Usuń
  2. Uwielbiam te kremiki sa cudowne i ich zapachy !!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)