niedziela, 19 stycznia 2014

Z Tobą lub bez Ciebie - Carole Matthews

Rzadko kiedy zdarzają się książki, po których mam ochotę powiedzieć: "Tak, jestem kobietą i poradzę sobie. Zawsze." To była jednak jedna z nich. Recenzja pisana jest jeszcze pod wpływem emocji i łez wylanych przez zakończenie. :)


Pierwsze, co pomyślałam, widząc tytuł i okładkę, to, że będzie to książka o dość głupiutkiej treści dla zdesperowanej części kobiecego świata - czyli być może dla mnie. Nie, to zdecydowanie nie to, możecie być pewne.

Jak się pewnie domyślacie, główną bohaterkę zostawia facet i to w jednym z najgorszych możliwych momentów (choć ten nigdy nie jest odpowiedni), a mianowicie podczas długiego okresu, gdy starali się o dziecko poprzez in vitro. Lyssa decyduje się jednak na pewien odważny krok, który zmienia całkowicie jej życie.


 Uwierzcie mi, byłam przekonana, że to będzie jedno z wielu czytadeł, które zapominam od razu po oddaniu do biblioteki. Nie tym razem.

Polecam bardzo, bardzo serdecznie. Zdecydowanie nabrałam odwagi do życia! :)


  • "Na końcu dowiedziałam się, na czym polega cynizm: kiedy człowiek, którego uważałaś za swoją drugą połówkę, opluwa Cię i mówi, że to deszcz."  
 

2 komentarze:

  1. Zaciekawiłaś mnie... chyba się skuszę na tą książkę, jeśli tylko znajdę ją w mojej bibliotece.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...