Balsam pod prysznic zastępcą standardowych balsamów do ciała?

Z powodu problemów z przesuszeniem skóry ciała, zaczęłam używać balsamu każdego dnia. Tak też było z Niveą, której próbkę dostałam podczas otwarcia Galerii Katowickiej.


Moja próbka zamknięta jest w granatowej, miękkiej tubce, z której tragicznie wydobywa się produkt, jeśli ma się mokre dłonie. :) Z tego też powodu rozcięłam opakowanie już po drugim użyciu.


Balsam jest gęsty, jednak z łatwością rozprowadza się po mokrym ciele. Ma wspaniały zapach, który chyba zawsze kojarzył będzie mi się z tą firmą. Nie ma też problemów ze zmyciem produktu z ciała, schodzi z niego błyskawicznie.


Bardzo wysoko w składzie znajdują się: parafina, gliceryna i substancje nawilżające. Olej ze słodkich migdałów znajduje się niestety dopiero za substancjami zapachowymi. Dalej mamy substancje konserwujące.


Na moim ciele po balsamie nie zostawało nic. Razem ze zmyciem produktu, pozbywałam się potencjalnych efektów nawilżenia.


Nie wrócę do niego i nie polecam go. Skupię się raczej na tradycyjnych sposobach nawilżania ciała. :)

Pojemność: 50 ml/standardowa: 250 ml
Cena: 17 zł


Komentarze

  1. Ja miałam tą białą wersję...balsam ładnie pachniał, sprawdził się u mnie w lato, ale muszę powiedzieć, że nie miałam problemów ze suchą skórą...do normalnej, nie potrzebującej porządnego nawilżenia i przede wszystkim w okresie letnim, gdy nie chcemy być "oblepione" balsamem moim zdaniem się sprawdzi...ale też chyba do niego nie wrócę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ten biały byłby dla mnie lepszy? Jestem bardzo ciekawa.

      Usuń
    2. No nie wiem...tak jak pisałam on również nie dawał jakiegoś mocniejszego nawilżenia...

      Usuń
    3. Ten nie dawał wcale. :) Pozostanę więc przy standardowych masłach. :))

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnego z tego rodzaju kosmetyków. Ale bardzo mnie ciekawi ich działanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie polecam. Jeśli jednak chcesz spróbować, może u Ciebie się sprawdzi. :)

      Usuń
  3. Do mnie też one nie przemawiają, boję się, że skóra zostanie tłusta - czego ja bardzo nie lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Broń Boże, skóra nie zostanie tłusta, raczej w ogóle nie nawilżona. :)

      Usuń
  4. Oj nie, do mnie w ogóle nie przemawiają takie kosmetyki. Za drogie i za słaby skład.

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mnie również nie przemawiają takie kosmetyki :) Ale byłam ciekawa recenzji tego kosmetyku :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)