Odświeżenie dla stóp? Na pewno nie.

Pielęgnacja stóp jest dla mnie równie ważna, jak ta ciała czy twarzy. Kremu do stóp używam co najmniej raz dziennie i chociaż zwykle staram się dobrze dobierać kosmetyki dla tej części mojego ciała, to czasami poniosą mnie emocje, skusi mnie cena czy wygląd produktu i przepadam całkowicie, kupując produkt, którego kupna żałuję przez następnych kilka miesięcy. Niestety.


W pierwszej chwili pomyślałam: "Wow, opakowanie z pompką! Super! I nawet trochę widać, ile produktu się zużywa!". Przy około 50% zużycia zastanawiałam się, gdzie był mój umysł, gdy kupowałam ten krem? Była to dokładnie ta chwila, w której pompka się zepsuła, a ja dość nieporadnie zmuszona byłam wydostawać produkt ze środka. A uwierzcie, że było co wydobywać... :)


Na konsystencję nie mogę narzekać - była bardzo lekka, a krem bardzo szybko wchłaniał się w skórę stóp. Zapach jednak był kompletną pomyłką i raczej nie chciałabym, by pozostawał na stopach, czego na szczęście nie robił! Jestem kiepska w opisywaniu zapachów, ale to naprawdę nie było nic specjalnego.



Substancją bazową kremu była woda, a już na 4 miejscu  składzie była parafina. Następnie mieliśmy glicerynę i wazelinę. Mniej więcej  w połowie napotykaliśmy kwas cytrynowy oraz sylikon i substancje zapachowe. Na samym końcu natomiast mieliśmy parabeny.


Czas teraz na najbardziej ciekawą, tak myślę, cechę kremu: działanie. Powiem bardzo w skrócie - było naprawdę nikłe. Przez większość czasu nie radził sobie z moimi stopami, nawilżenie było zbyt słabe.


Nie polecam tego kremu. Choć cena była naprawdę niska, a pojemność spora, to nie jest krem, który polecałabym komukolwiek. Za tę cenę możemy mieć tysiąc razy lepszy krem z kwasami z Ziaji. :)

Pojemność: 300 ml
Cena: ok.6,50 zł


Komentarze

  1. Przyznam się szczerze, że ja bardzo często omijam pielęgnację stóp...może dlatego, że moja skóra w tym miejscu nie jest jakaś bardzo wymagająca...zaciekawiłaś mnie tym kremem z Ziaji, który polecasz zamiast tego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę kupić go ponownie i napisać recenzję, bo jest naprawdę najlepszym kremem, jaki kiedykolwiek używałam. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)