wtorek, 25 lutego 2014

Poznajmy się!

Bloga prowadzę już 2,5 roku, a Wy wciąż wiecie o mnie naprawdę niewiele. Postanowiłam więc dziś, że w punktach wypiszę Wam coś o sobie. Gotowe? :) No to zaczynamy!


1. 14 października, czyli w Dzień Nauczyciela, skończę 20 lat.
2. Uczę się 4 języków: angielskiego, włoskiego, hiszpańskiego i łaciny.
3. Mam wspaniałego, małego ratlerka o imieniu Nana. :)

Tak wyglądała w dniu, w którym ją kupiłam. :)
4. Mam 6 tatuaży i choć przekłuwana byłam 10 razy, to teraz noszę tylko 5 kolczyków.
5. Uważam, że pomimo wszelkich starań, jakie wkładamy w rzeczy, które robimy, są takie rzeczy, które są nam po prostu przeznaczone. :)
6. Jedną z rzeczy, które najbardziej lubię w swoim ciele, są moje nogi. :D


7. Bardzo lubię wysiłek fizyczny, ćwiczę każdego dnia, czasami tylko zdarza się, że robię sobie jeden lub dwa dni przerwy w tygodniu.
8. Potrafię zrobić szpagat. :)
9. Przyjaciele są dla mnie niesamowicie ważni. Każdego dnia spędzam z nimi chociaż chwilę. :)


10. Gdy jest wiosna lub lato, lubię wstawać wcześnie rano. Mogę wtedy zaoszczędzić wiele czasu, popatrzeć na słońce lub zjeść śniadanie na trawie. :) Dodatkowo, jeśli ćwiczę, to zawsze rano, wtedy mam najwięcej energii.
11. Bardzo lubię bawić się i tańczyć. :)
12. Kiedyś bardzo wstydziłam się swoich ust, teraz jestem z nich dumna.
13. MOGŁABYM ŻYWIĆ SIĘ TYLKO CZEKOLADĄ, co może być zgubne dla mojego ciała. :D

Dziewczyny, opowiedzcie mi, czy mamy ze sobą coś wspólnego czy może jest więcej rzeczy, które nas różnią? :)


4 komentarze:

  1. Dla mnie śniadanie, obiad i kolacja z czekolady byłyby super, ale ostatnio staram się bardzo ograniczać:) śliczna Nana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. :) Liczę na to, że ciało odwdzięczy mi się za mój sposób jedzenia. :)

      Usuń
  2. Mam psiaczka, dwa tatuaże i uwielbiam czekoladę! ;) Twoje usta są piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) To miło słyszeć, że mamy coś wspólnego. :D

      Usuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...