wtorek, 25 marca 2014

Biegamy! #1

Dziś przyszedł czas na podsumowanie pierwszego tygodnia biegania 10-tygodniowego planu, o którym pisałam ostatnio tutaj.

W tygodniu pierwszym biegałam przez 1 minutę i maszerowała przez kolejnych 5 - serię powtarzałam pięć razy. Jak było? Czy mój organizm dał radę? Czy nogi i płuca podołały zadaniu? Oczywiście! :)

Minuta biegu była dla mnie bardzo małym wysiłkiem, nie zdążyłam nawet złapać zadyszki. Na temat zakwasów nie chcę się za bardzo wypowiadać, ponieważ w chwili rozpoczęcia planu już takowe miałam. Nie przeszkadzały mi jednak w bieganiu i bardzo szybko zniknęły. :)

W czwartek zaczynam tydzień 2. Tym razem będą to 2 minuty biegu i 4 marszu. Za tydzień przekonacie się, jak mi poszło!

www.ciiasteczko.tumblr.com

www.ciiasteczko.tumblr.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...