wtorek, 18 marca 2014

Poprawiamy sobie humor!

Doskonale wiemy, że zdarzają się takie dni, kiedy liczymy tylko na to, aby dane 24 godziny minęły jak najprędzej. Bywa też jednak inaczej, kiedy do pełni szczęścia brakuje nam tylko kilku rzeczy. Dziś przyszedł czas, aby opowiedzieć Wam o kilku moich polepszaczach humoru. :)


Absolutnym ulubieńcem (niemal) wszystkich kobiet jest czekolada. Także należę do grona jej zwolenniczek, choć na co dzień staram się trzymać diety. Bywają jednak takie dni, kiedy nie ma znaczenia, jaką czekoladę mam w szafce i na jakiej diecie jestem - ważne, że ją jem. :D



Herbata. Czy jest jakaś z czytelniczek, która nie lubi choć raz na dzień przysiąść na chwilę przy kubku z herbatą? Do niedawna byłam to ja i do swojego żołądka wlewałam litry kawy - tym razem jednak moje serce zdobył Lipton ze swoją tropikalną herbatą. Robiąc zdjęcia, popijałam herbatę z sokiem z opuncji, stąd też jej zdjęcie powyżej.



Uwielbiam książki, kocham książki, czytam wszędzie, gdzie mogę i gdy mam czas. Jedyny rodzaj, za którym szczególnie nie przepadam, to kryminały. Na moim stoliku przy łóżku zawsze jest kilka pozycji, które czekają na przeczytanie, a w torebce zawsze jest ta, którą aktualnie czytam. Już w czwartek kolejna wizyta w bibliotece! :)



Bardzo lubię, gdy wchodzę do pokoju i czuję w nim świeże powietrze i jakiś delikatny zapach. Chcę także, by było tak w moim pokoju, a pomaga mi w tym kilka kolorowych świeczek o różnych zapachach. Najbardziej lubię te o kwiatowym zapachu, ale nie pogardziłam też zapachem truskawek czy jabłka z cynamonem na przykład. :)


Na koniec malowanie paznokci. Znajdzie się pewnie grono lakieromaniaczek, które przy tym punkcie przyznają mi rację z ogromnym entuzjazmem. Co bowiem bardziej poprawia humor od spokojnego malowania paznokci przy zapachu świec i dobrej herbacie? Cóż, znalazło by się pewnie kilku konkurentów do tej pozycji, ale, drogie paznokcie, musicie być piękne. :)

I to już tyle! Czy któraś z rzeczy lub czynności, które wymieniłam wyżej, także Wam poprawia humor? Napiszcie koniecznie! :)

6 komentarzy:

  1. Ojjj czekolada, kakao albo gorąca czekolada, kocyk i książka lub gorąca kąpiel w pianie z książką to są moje polepszacze humoru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, zapomniałam o kąpieli! Wystarczy tylko tyle, by dzień stał się lepszy. :))

      Usuń
  2. a ja dzisiaj wygrałam 5 czekolad lindt... zabójstwo dla diety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ile radości! Tak bardzo Ci zazdroszczę!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jeśli czekoladą, to bardzo chętnie! :D

      Usuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...