środa, 9 kwietnia 2014

Biegamy! #3

Trzeci tydzień biegania już za mną! Z dnia na dzień kocham bieganie coraz bardziej. W tym tygodniu biegałam przez 3 minuty na 3 minuty marszu w 5 seriach. Było naprawdę dobrze, choć przy pierwszym biegu czasem pojawiała się zadyszka (być może dlatego, że pod koniec 3 minuty zawsze biegnę pod górkę).
To, co mam zaplanowane na ten tydzień, odrobinę mnie przeraziło, ponieważ to 5 minut biegu na 2,5 minuty marszu w 4 seriach. Czy dam radę? Przekonamy się za tydzień!

www.ciiasteczko.tumblr.com

www.ciiasteczko.tumblr.com

www.ciiasteczko.tumblr.com

2 komentarze:

  1. Na pewno dasz radę:) ja wczoraj biegałam 2,5 km (robię program w aplikacji nike+ running), ale nie wiem czy to buty czy co, ale bolą mnie biodra (tak samo miałam zeszłej wiosny, kiedy naprawdę intensywnie biegałam)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra mówiła, że ją zawsze boli, ale jedno biodro... Ciekawe, dlaczego tak się dzieje? Ale 2,5 km - wow. Mam nadzieję, że i ja kiedyś będę tak biegała. :)

      Usuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...