czwartek, 10 kwietnia 2014

Miesięczne podsumowanie ćwiczeń #1

Wczoraj wieczorem postanowiłam, że jeśli piszę o bieganiu, mogłabym też przecież pisać o moich ćwiczeniach, dodając przy okazji zdjęcia porównawcze. Tak też uczynię i razem z pierwszym postem przejdę od razu do rzeczy. :)

Wymiary: piersi 84 cm, talia 62 cm, biodra 82 cm, pupa 91 cm.



Przyznaję, że zrobienie zdjęcia z kamerki internetowej, jest bardzo ciężkie...

Od jakiegoś czasu ćwiczę pewnym rytmem, który działa na mnie raczej pozytywnie. Nie mam zakwasów i spokojnie cieszę się wysiłkiem fizycznym. 4 razy w tygodniu biegam rano, popołudniami się rozciągam i 3 razy w tygodniu wykonuję ćwiczenia tylko na konkretne partie ciała. Od dziś do zestawu ćwiczeń dołączam tabelkę poniżej i mam nadzieję zobaczyć jej efekty już za miesiąc. :)


A Wy? Ćwiczycie regularnie? Jakie ćwiczenia? Pochwalcie się! :)

6 komentarzy:

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...