Porównanie włosów - 8 miesięcy później!

Na początek włosy z sierpnia zeszłego roku, kiedy podjęłam decyzję, aby je ściąć - czego oczywiście nie zrobiłam. :)


Wtedy ich nienawidziłam, chciałam jak najprędzej się ich pozbyć, a długość pozostawić tylko do ramion. W dniu, w którym miałam je obciąć, obudziłam się i zastanowiłam, jak bym się czuła, gdybym już miała krótkie włosy. Nie - powiedziałam sobie. - Włosy to jedna z lepszych rzeczy, które posiadam. Myślicie, że dobrze zrobiłam? :)
W tym momencie prezentują się tak.


Wprawdzie nie zmieniłam diametralnie pielęgnacji, wciąż farbuję włosy i mam wiecznie zniszczone końcówki, ale zmieniło się jedno - pokochałam je. Nawet odrosty i pomarańczowe czoło po farbowaniu, bo robię to sama, a jestem bardzo niezdarna.
Kiedy mogę, cieszę się z moich włosów i mam nadzieję, że nigdy nie będę musiała ich obcinać. :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)