Tonizowanie twarzy płatkami róż z Ziają.

Przyznam się już na początku - jestem fanką Ziai, a w szczególności ich toników. Produkty tej kategorii w mojej pielęgnacji muszą być bardzo delikatne, ponieważ przecieram nimi też oczy. W tej sytuacji Ziaja sprawdza się znakomicie!


Opakowanie produktu nie jest może specjalnie wymyślne, estetyczne i sprawne (przeciekająca zakrętka), jednak nie będę za mocno narzekać. Opakowanie jest proste, czytelne i charakterystyczne dla toników Ziai. Owszem, zakrętka sprawiła mi odrobinę problemu, jednak postanowiłam nie brać toniku w podróże i mój problem się skończył. Choć odczuwałam pewien dyskomfort w związku z odstawieniem tego produktu.


Tonik ma bardzo przyjemny, słodki, ale delikatny zapach. Nie znudził mi się i przyjemnie nastrajał na nadchodzący dzień.


Skład: Aqua, Propylene Glycol, Rosa Gallica Flower Extract, Panthenol, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol, Parfum (Fragrance), Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citric Acid.


Byłam bardzo zadowolona z działania toniku, na dowód mam kolejne opakowanie, tym razem wersję ogórkową. Przyjemnie odświeżał, oczyszczał i łagodził twarz, szyję i dekolt. Dodatkowo był tani i wydajny. Jestem przekonana, że wypróbuję wszystkie wersje! :)

Pojemność: 200 ml
Cena: 5,85 zł


Komentarze

  1. Ojj ja na pewno się na niego nie skuszę, bo nie przepadam za zapachem róż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj więc może innej wersji zapachowej. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)