środa, 7 maja 2014

Biegamy! #7

Nie mogę uwierzyć w to, że 7 tydzień biegania już za mną. W tym tygodniu biegałam przez 9 minut z 1 minutą przerwy w 3 seriach. Gdy wczoraj biegłam ostatnią dziewiątkę, myślałam, że już nie wytrwam i chyba najlepszym, co mogę wtedy robić, to nie patrzeć na zegarek.
Od jutra biegała będę przez 13 minut z 2 minutami przerwy w 2 seriach. Czuję, że to może być dla mnie wyzwaniem, może być mi dopiero ciężko.
Trzymam jednak kciuki za to, żebym wytrzymała i za tydzień znów mogła napisać już przedostatni z tych postów! :)

www.ciiasteczko.tumblr.com

www.ciiasteczko.tumblr.com

www.ciiasteczko.tumblr.com

1 komentarz:

  1. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award ;) http://blog-amandy.blogspot.com/2014/05/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...