Liebster Blog Award!

Wczoraj zostałam nominowana do LBA przez Amandę z bloga Amanda Bloguje, za co jestem jej bardzo, bardzo wdzięczna! To naprawdę miłe zostać docenionym w ten sposób. :)


Zasady: Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował

Pytania: 
1. Jak często jesz "śmieciowe" jedzenie?
Raz w tygodniu jem pizzę, jestem uzależniona od Margherity!

2. Błyszczyk czy pomadka?
Pomadka, oczywiście. :)

3. Zima czy lato?
Lato!

4. Twoja największa wada to...
złośliwość. Czasem, gdy ktoś mnie zdenerwuje, nie potrafię nie powiedzieć przykrych słów.

5. Obcas czy płaskie buty?
Obcas!

6. Ulubiony kolor paznokci.
Nie mam takiego. Uwielbiam mleczne kolory, ale też ciemne, granatowe, winne. :)

7. Książka czy film?
Książka, zdecydowanie. :)

 8. Jeśli miałabyś zrobić tatuaż, to jakie byłoby to miejsce?
Nie mam pojęcia! Tatuaże kocham, uwielbiam i dziewczyny, które czytają mnie dłużej wiedzą, że mam ich już 6, ale miejsca nie potrafię wybrać. Chociaż pojawia mi się już w głowie pewien pomysł... ;)

9. Psy czy koty?
Koty!

10. Singielka czy w związku?
W związku, niestety. :D

Nominuję do LBA tylko jednego bloga, a mianowicie Magdę z bloga ChocoChanel.
Pytania do niej:
1. Czy masz rodzeństwo?
2. Jakie zwierzęta lubisz najbardziej?
3. Co jest Twoją pasją, poza kosmetykami?
4. Ile masz lat?
5. Czy lubisz czytać książki?
6. Skąd wziął się pomysł na pisanie bloga?
7. Uprawiasz jakiś sport?
8. Czy jesteś zakupoholiczką?
9. ... a kosmetykoholiczką?
10. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
11. Jaki jest Twój styl ubierania się? 

Komentarze

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)