środa, 14 maja 2014

Malinowe odżywienie stóp z AA, ale czy na pewno?

Żeby nie psuć już na wstępie całej recenzji, nie powiem, że na pewno tak albo na pewno nie. Jeśli jesteście ciekawi recenzji, zostańcie ze mną do końca. :) No dobra, dla tych mnie cierpliwych - myślę, że krem jest niewart żadnych pieniędzy. ;)



Opakowanie: jest bardzo, ale to bardzo standardowe. Mamy zmysłową malinę, wesołe stópki, ale szczerze mówiąc, to nic nadzwyczajnego. Bardzo cieszyło mnie to, że tubka była miękka, ponieważ z łatwością mogłam ją przeciąć i zużyć produkt do samego końca. :)

Konsystencja: kremu była dość gęsta, ale z łatwością rozprowadzał się na skórze. Niestety, nie jestem pewna, czy wchłaniał się szybko czy wolno, ponieważ od razu po jego nałożeniu nakładałam skarpetki. Miał natomiast malinowy, ale niezbyt przyjemny zapach, który nie pozostawał na skórze.


Skład: Aqua, Parrafinum Liquidum, Cetearyl Alcohol, Ethylhexyl Stearate, Ceteareth-12, Glycerin, Sorbitan Stearate, Urea, Salicylic Acid, Zinc Undecylenate, Allantoin, Rubus Idaeus Fruit Extract, Retinyl Palmitate, Peg-35 Castor Oil, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Arginine, Propylene Glycol, Parfum, Methylparaben, Propylparaben, Methylisothiazolinone, Benzyl Alcohol.


Działanie: nie jest też niczym nadzwyczajnym. Największym minusem tego produktu jest to, że on po prostu nic nie robi. Nie odżywia, nie nawilża. Zdecydowanie jestem na nie.


Podsumowanie: Nie polecam tego produktu.Na nieszczęście znów używam tego samego kremu, bo dostałam dwa w prezencie!
Więc jeśli któraś z Was byłaby jednak zainteresowana wypróbowaniem tego kremu, wyślę go jej za cenę przesyłki. :)

Pojemność: 75 ml
Cena: 8 zł

Wybaczcie pogorszenie jakości zdjęć, mój aparat przestał czytać kartę i robię zdjęcia telefonem... :(

4 komentarze:

  1. Nie dzięki :D Ja aktualnie mam krem z Kolastyny, ale podchodzę do niego jak do jeża :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zawsze mam problem z regularnoscia w stosowaniu kremow do stop :))
    u mnie dziś 1-wsze urodziny bloga i Konkurs będzie mi miło jeśli zaglądniesz :)) Zapraszam :))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...