TMI TAG :)

Zastanawiałam się dziś, na jaki temat napisać post, bo mam troszkę wolnego czasu, i zdecydowałam się na TMI TAG. Jesteście ciekawe moich odpowiedzi na pytania? Zapraszam? :)

1. Co masz na sobie?
Różowe papcie, czarne rajstopy, czarną sukienkę i czarną bluzę. Po porannym zaliczeniu z języka angielskiego, wróciłam do domu, ubrałam bluzę i papci, żeby było mi ciepło i zajęłam się pisaniem posta. :)

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Tak, oczywiście. Co więcej, jestem nadal. :)

3. Czy kiedykolwiek miałaś "straszne rozstanie"?
Niestety tak. Jestem bardzo uczuciowa, wrażliwa i szybko przywiązuję się do ludzi i jakiekolwiek rozstania są dla mnie ogromnym przeżyciem...

4. Ile masz wzrostu?
160 cm :)

5. Ile ważysz?
49 kg

6. Jakieś tatuaże?
Tak, mam 6 tatuaży. Na kostce, udzie, żebrach, między piersiami, na lędźwiach i na plecach. :)

7. Jakiś piercing? 
Tak, oprócz standardowych dziurek w w uszach, mam też tragusa, kolczyk w języku i w pępku. :)

8. Ulubiona para telewizyjna/filmowa?
Nie mam.

9. Ulubiony program/serial?
Pamiętniki Wampirów. 

10. Ulubione zespoły?
SOAD, Happysad... :)

11. Coś, czego Ci brakuje.
Zdecydowanie brakuje mi słońca, ciepła, mam też ciągły niedosyt, jeśli chodzi o osoby, które kocham. :)

12. Ulubiona piosenka.
Ostatnio obsesyjnie słucham Gary Jules - Mad world i Selfie. :)

13. Ile masz lat?
19.

14. Znak zodiaku?
Waga.

15. Czego szukasz u partnera?
Inteligencji, poczucia humoru, opieki, odpowiedzialności, cierpliwości.

16. Ulubiony cytat?
Najważniejsza zasada w życiu - zawsze rób to, czego się najbardziej boisz.

17. Ulubiony aktor?
Nie mam. :)

18. Ulubiony kolor?
Czarny, biały, szary, beżowy.

19. Głośna muzyka czy cicha?
Zwykle słucham muzyki bardzo głośno i być może przez to bardzo szybko muszę ją wyłączać, bo zaczyna mnie męczyć. :)

20. Gdzie idziesz, gdy jesteś smutna?
Do Kościoła. 

21. Jak długo zajmuje Ci prysznic?
Rzadko biorę prysznic, kąpię się znacznie częściej, a to zajmuje mi ok. 20 minut. :)

22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Około godziny, jeśli pominę moje półgodzinne rozkoszowanie się jedzeniem. :D

23. Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce?
Niestety tak, jednak nie tyle ja się biłam, co mnie bili. :)

24. Co Ci się podoba u chłopców?
Poczucie humoru, inteligencja, dystans do siebie... :)

25. Co Ci się nie podoba u chłopców?
Niechlujstwo, arogancja, hipokryzja. 

26. Powód, dla którego dołączyłaś do blogosfery?
Chęć dzielenia się z Wami moimi przemyśleniami, życie, a także łatwiejszy dostęp do Waszych blogów. :)

27. Czego się boisz?
Kalectwa, samotności, kompromitacji, zawiedzenia drugiej osoby.

28. Kiedy ostatnio płakałaś?
Trzy dni temu.

29. Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogo kochasz?
Wczoraj wieczorem. :)

30. Co oznacza Twój nick?
Nic szczególnego, wynika po prostu z mojego zamiłowania do jedzenia. :))

31. Ostatnia przeczytana książka?
Rubinowe czółenka - Joanne Harris

32. Książka, którą aktualnie czytasz?
Księga z San Michele - Axel Munthe

33. Co ostatnio oglądałaś?
Kornelę. :)

34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?
Moja siostra.

35. Relacja między Tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś SMS'a?
Moja przyjaciółka, Olga. :)

36. Ulubiona potrawa?
Brokuły z serem i makaronem, zdecydowanie! :) Ale też pizza. Uwielbiam kuchnię włoską.

37. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
Włochy. :)

38. Ostatnie miejsce, w którym byłaś?
Lotnisko na Muchowcu, gdzie odbywają się Juwenalia. :) (dziś też tam będę!)

39. Czy ktoś Ci się teraz podoba?
Oczywiście, że tak. :)

40. Ostatni raz, kiedy pocałowałaś kogoś?
Dziś w nocy. :)

41. Ostatnio, kiedy ktoś Cię obraził?
Nie przypominam sobie takiej sytuacji. :)

42. Ulubiony smak słodki?
Wydaje mi się, że uwielbiam wszystkie słodkie smaki. :)

43. Na jakich instrumentach grasz?
Nie gram na żadnym instrumencie. 

44. Ulubiona część biżuterii?
Naszyjniki, pierścionki i kolczyki. :)

45. Ostatnio uprawiany sport?
Bieganie. :)

46. Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś?
Milowy Las - Happysad. :)

47. Ulubiony tekst na podryw?
Nie mam. :D

48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
Nie, nie użyłam. 

49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Z siostrą.

50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?
Zdecydowanie każdy. :) Miło jest dowiedzieć się kilku nowych rzeczy o Was! :)

                                                                      ***                                                                                    
        
To już wszystko, dziewczyny. :) Mam nadzieję, że udało Wam się dotrwać do końca! Jeśli także robiłyście już ten TAG, bardzo proszę, wstawcie mi linki do nich na dole! Z chęcią przeczytam o Was kilka nowych rzeczy. :)

Komentarze