Ulubieńcy! #4

To zabrzmi strasznie i monotonnie, ale... ten miesiąc szybko minął. :) Uwielbiam wiosnę, słońce, zapach perfum, kolorowe szminki i sukienki. Gdyby ktoś pytał mnie o zdanie, wiosna mogłaby trwać przez cały rok. :)


Ulubieńcem nr 1 jest, nigdy nie sądziłam, że taki produkt znajdzie się w moich ulubieńcach, szampon. Nivea zdecydowanie przypadła mi do gustu ze względu na pojemność kosmetyku, zapach, działanie, wydajność i cenę. Szampon bardzo ładnie oczyszcza włosy i nie wzmaga przetłuszczania, co jest dla mnie bardzo ważne. Dodatkowo bardzo dobrze się pieni, dzięki czemu wzrasta jego wydajność.


Pozostając w tematyce włosów, kolejnym ulubieńcem jest maska, bez której aktualnie nie wyobrażam sobie pielęgnacji moich włosów. Jej wydajność być może jest średnia, jednak doskonale wygładza włosy, nawilża, ujarzmia i ułatwia rozczesywanie. To dla mnie naprawdę wystarczająco, by maska była moim ulubieńcem. :)


Jak wspomniałam na wstępie, kocham perfumy. W tym miesiącu towarzyszyły mi Celebre firmy Avon. Zapach jest niesamowicie słodki, delikatny, kobiecy, idealny na wiosnę. Uwielbiam takie zapachy, w których dziewczęcość łączy się z dojrzałością i delikatnością.


Przyszła pora na szminki. Ostatnio używałam: Rimmel 070 Airy Fairy, Bell 162, Wibo 08. Trzy szminki, które towarzyszą mi przez cały dzień, każda o wybranej porze: Rimmel do południa, później Bell, a na wieczór Wibo. Połączenie doskonałe. :)


Rimmel 070 Airy Fairy

Bell 162

Wibo 08
To już wszyscy moi ulubieńcy, dziewczyny! Mamy może jakichś wspólnych? A może któryś z nich się u Was nie sprawdził? :)
Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Również uwielbiam tą maskę :) Ogólnie maski Biovax świetnie działają na moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialam póki co tę, muszę wypróbować inne! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)