Czy balsamy też mogą być BB? Otóż mogą.

A przynajmniej takie serwuje nam firma AA. Oferuje nam 10 efektów:
  • rozświetlenie i blask,
  • nawilżenie i gładkość,
  • zapobiega przesuszeniu skóry,
  • regeneruje,
  • przywraca zdrowy wygląd,
  • nadaje miękkość,
  • chroni przed wpływem czynników zewnętrznych,
  • łagodzi podrażnienia
Czy tak jest? Sprawdźmy. :)


Opakowanie: Sprawowało się całkiem dobrze, choć nie mogłam zobaczy, ile produktu już zużyłam i pod koniec problem sprawiało mi rozcięcie buteleczki. Szata graficzna jest całkiem przyjemna, choć nie wiem, czy ja sama sięgnęłabym po ten produkt.


Konsystencja: jest przyjemna, lekka. Balsam szybko się wchłania i pachnie naprawdę przyjemnie i słodko, choć zapach nie utrzymuje się na skórze. Co zabawne - nadaje delikatne rozświetlenie, w co szczerze wątpiłam. :)


Skład: Aqua, Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Stearate, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Cetyl Alcohol, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Olea Europaea (Olive) Fruite Oil, Hydrogenated Vegetable Oil, Ceramide NP, Squalane, Cholesterol, Borago Officinalis Seed Oil, Hydrogenated Palm Oil, Dimethicone, Glycine Soja (Soybean) Oil, Glyceryl Stearate Citrate, Glyceryl Behenate, Acrylamide/Sodium Acrylate Copolymer, Allantoin, Trideceth-6, Citric Acid, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Phenoxyethanol, Mica, Titanium Dioxide. 




Działanie: Nawilżenie, jakie nadaje, jest wystarczające podczas lata. Skóra jest miękka i gładka, dodatkowo delikatnie rozświetlona. Nie zauważyłam jednak szybszej regeneracji naskórka.


Podsumowanie: Myślę, że kiedyś jeszcze do niego wrócę, jednak póki co tego nie przewiduję.

Pojemność: 400 ml
Cena: ok. 15 zł


Komentarze

  1. Widziałam go na półce w drogerii, ale jednak wolę coś bardziej treściwego do nawilżania ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz rozpoczęłam smarowanie oliwką i jestem ciekawa, jak się sprawdzi. :)

      Usuń
  2. Może kiedyś się zdecyduję ale na razie nie planuję zakupu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, póki co, też do niego nie wracam. :)

      Usuń
  3. Ja jakoś nie potrafię zaufać tym kremom, balsamom BB, CC itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z reguły to po prostu kremy, nic poza tym, niestety. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)