Intensywna pielęgnacja okolic oczu.

Nawilżanie okolic oczu to ta część pielęgnacji, o której nigdy nie zapominam. Kremy pod oczy stosuję jednak od niedawna, głównie z racji na mój wiek, tak więc nie mam zbyt dużego doświadczenia wśród kosmetyków tego rodzaju.


Opakowanie: jest naprawdę przyjemne. Być może forma słoiczka nie wszystkim będzie odpowiadała, u mnie jednak sprawdzała się świetnie. Bardzo cieszy mnie, gdy mogę kosmetyk zużyć do ostatniej kropelki, bez potrzeby rozcinania go.


Konsystencja: jest bardzo lekka, wchłania i rozprowadza się błyskawicznie. Dodatkowo zapach - jest naprawdę doskonały, słodki, odrobinę cynamonowy.


Skład: Aqua, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Glycerin, Cetearyl Ethylhexanoate, Glyceryl Stearate, Soluble Collagen, Hydrolysed Elastin, Siloxanetriol Alginate/ Caffeine/ Butylene Glycol, Cyclomethicone, Isononyl Isononanoate, Stearic Acid, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Prunus Amygdalus Dulcis (Almond) Oil, Equisetum Arvense Extract, Hydrogenated Vegetable Oil, Hydrolysed Silk, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Propylparaben, Phenoxyethanol, Sodium Polyacrylate, Acrylates/ C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanoloamin, Parfum, Lilial, Alpha iso- Methyl Ionone, Benzyl Salicylate, Citronellol, Coumarine, Eugenol, Geraniol, Hexyl Cinnamal.


Działanie: krem nie podrażniał i nawilżał okolice oczu. Nie mogę wypowiadać się co do zmarszczek, ponieważ ich nie posiadam (może to dzięki niemu! :D). Był naprawdę poprawny.


Podsumowanie: Myślę, że gdybym częściej "wpadała" na niego na drogeryjnych półkach, kupiłabym go ponownie. Niestety, widuję go na tyle rzadko, że aktualnie używam kremu pod oczy z Ziai. :)

Pojemność: 15 ml
Cena: 25,50 zł


Komentarze

  1. Pod oczy używam aktualnie serum L'Oreal Laser X3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja skórę pod oczami ciągle traktuję po macoszemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, najwyższa pora to zmienić! :))

      Usuń
  3. Nigdy nie dbałam jakoś specjalnie o skórę pod oczami, ale może już czas to zmienić? :) świetny post!

    http://jullandia.blogspot.com/2014/07/20-packing.html

    OdpowiedzUsuń
  4. tak sie zastanawiam gdzie ja go widziałam - Ross ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może, ja kupiłam go w Naturze. :)

      Usuń
  5. kiedyś używałam tego kremu. Był ok, choć szału nie robił.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie wciąż bardzo dobrze się sprawdza;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety niektóre kosmetyki są ciężko dostępne. Na szczęście ja rzadko trafiam na takie, które lubię i ciężko mi je dostać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)