czwartek, 23 października 2014

Jestem kobietą! #3

Przyjaźń to z pewnością jedno z najpiękniejszych rzeczy, które nas w życiu spotykają. Spójrzcie tylko na stare zdjęcie moje i przyjaciółki:


Czyż nie tętni miłością? :D
Punkt 3. był dla mnie prosty, przyjaźń daje naprawdę mnóstwo.
Najpiękniejsze słowa, jakie usłyszałam od przyjaciółki? Robisz źle, ale jestem Twoją przyjaciółką i zawsze będę Cię wspierać. 
Robi to do tej pory - już od ponad 14 lat.

Jak z Wami, dziewczyny? Czy też macie przyjaciół na śmierć i życie? :)

2 komentarze:

  1. Nie mam przyjaciółki. Jedynym przyjacielem jest mąż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dobrze mieć przyjaciela w towarzyszu swojego życia. :)

      Usuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...