poniedziałek, 29 grudnia 2014

Postanowienia noworoczne.

Lubię być zorganizowana, mieć wszystko odłożone na miejsce i poukładane. Nawet bieliznę układam kolorystycznie. Ale czy moje życie jest choć w części tak poukładane? Nie. :)
Zaczynamy niedługo nowy rok, w którym chciałabym utrwalić kilka rzeczy. Prawdę mówiąc, już zaczęłam to robić, gdy tylko zapisałam poniższą listę w dzienniku. Następnie postanowiłam Wam ją przepisać; nie zmieniłam tam nawet słowa.


  1. Rzucić palenie.
  2. Spać co najmniej 7 godzin dziennie
  3. Dbać o swoją kobiecość
  4. Pisać dziennik
  5. Być spokojniejsza, rozsądniejsza
  6. Zadbać o to, aby z każdego miesiąca zostawało mi trochę pieniędzy
  7. Nie zaniedbywać bloga
  8. Nie odpuścić wysiłku fizycznego
  9. Przestać krzyczeć, być bardziej wyrozumiałą
  10. Nie bać się wyzwań; robić to, co trzeba zrobić, aby osiągnąć daną rzecz
  11. Odkładać rzeczy na miejsce, nie składować ubrań
  12. Pamiętać, że miłość jest najważniejsza, a dobroć onieśmiela


To moja lista. A Wasza?

4 komentarze:

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...