wtorek, 30 grudnia 2014

Zakupi i fragmenty kreacji sylwestrowej.

Sylwester już jutro - niech minie jak najprędzej. :D Aż wstyd przyznać, ale nie lubię tego dnia. Napawa mnie smutkiem, nie nadzieją. Nie, nie, nie i jeszcze raz - nie.
Ubrana będę cała na biało, tylko buty będą się wyróżniały, ponieważ będą to złote szpilki.
Jeśli nie widziałyście jeszcze na instagramie, w tym właśnie stylu będzie moja kreacja (zdjęcie jest oczywiście moje). :)


Możecie zobaczyć nawet mój tatuaż! :))

Ale część dalsza, to moje małe zakupy, za które odpowiada kto? Super-Pharm! Spędziłam tam dziś ponad godzinę, ale myślę, że wybrałam dobrze - co sądzicie? :)


Oba produkty są z firmy Rimmel, nie mam pojęcia, z jakiego powodu na tyle czasu utknęłam przy ich szafie, ale pierwszy produkt, który wybrałam, to balsam do ust, którego numerka nie mogę znaleźć, ale który po testach z pewnością Wam opiszę!


Następny jest lakier do ust Apocalips w kolorze 501 Stellar. Już od bardzo dawna zastanawiałam się na nim, ale dopiero dziś wpadł w moje ręce.


Tak bardzo nie mogę doczekać się ich testów, a zaczną się one dopiero w piątek i sobotę, ponieważ jutro w ruch pójdzie MAC, a czwartek spędzę w łóżku! Nie ukrywam, stanowczo mi się to nie podoba. :D

Co sądzicie o moich wyborach? :)

9 komentarzy:

  1. ??? mamy paść na kolana i pochwalić kawałek wytatuowanej nogi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam padłam. :) Ładne nogi i ładny tatuaż, czego chcieć więcej? :)

      Usuń
    2. Dziękuję, to takie miłe. :)

      Usuń
    3. bezczegoś... faktycznie czegoś ci brak....

      Usuń
    4. Bardzo proszę nie obrażać innych użytkowników na moim profilu.

      Usuń
  2. Też myślałam o pończochach na sylwka ale zapizgałoby mnie więc wkońcu wybrałam spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhaha, nie pytaj, jak ja wymarzłam. :D

      Usuń
    2. Wyobrażam sobie :D Ja miałam nadzieję że śniegu nie będzie w Sylwestra i że będzie ciepło. Ale wyszło jak wyszło więc musiałam zmienić kreacje ;d

      Usuń
    3. Ale widziałam nawet dziewczyny w kabaretkach, więc... trzeba mieć silne zdrowie. :D

      Usuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...