wtorek, 20 stycznia 2015

Balsam dla efektu gładkiej skóry?

Dokładnie taki balsam wyprodukował dla nas, konsumentek, Avon. A przynajmniej tak wyczytałam z tyłu opakowania. Prawda to czy bujdy?


Opakowanie: to tradycyjna miękka tubka w dość stonowanym odcieniu żółci. Nie narzekam, drogie panie, przyjemnie było widzieć zużycie produktu, choć o estetykę tu nie łatwo. :)


Konsystencja: jest bardzo, bardzo lekka. Balsam rozprowadza się w niesamowicie szybkim tempie i równie prędko się wchłania. Zapach jest dojrzały, dość ciężki. Nie czułam go na sobie po wchłonięciu, ale w momencie, gdy ściągałam z siebie kurtkę w pracy czy na uczelni, od razu wyczuwałam jego zapach. :)


Skład: Aqua, Mineral Oil, Glycerin, Stearic Acid, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Petrolatum, Dimethicone, Parfum, Caprylic/Capric Triglyceride, Phenoxythanol, Cetyl Alcohol, Methylparaben, Carbomer, Potassium Hydroxide, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Hydroxycitronellal, Geraniol, Hydroxyisohexyl3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylprioponal, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone.


Działanie i podsumowanie: Ukłony dla Avon za opisanie tylko jednego efektu, który balsam może robić na naszej skórze, bo... Tak jest w istocie. Nie robi nic poza tym, że skóra jest odrobinę bardziej gładka.
Nie kupię go ponownie, ponieważ nie kupuję kosmetyków katalogowych, nigdy mi się nie sprawdzają. Tak jest i tutaj. :)


4 komentarze:

  1. Znam zapach, ponieważ kiedyś podobały mi się perfumki Incandessence. Jest to faktycznie dość intensywny i ciężki aromat. Ja również nie przepadam za kosmetykami z katalogów i nie kupuję ich już od wielu lat. Nie sprawdzają się, masz rację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, ale moja babcia jest rozkochana w kosmetykach katalogowych i często mnie nimi obdarowuje. :D

      Usuń
  2. Ja też bardzo nie lubię kupować kosmetyków z katalogów. Muszę sama dotknąć i powąchać zanim cokolwiek kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo tak! Ale jak tu wytłumaczyć babci, że takie prezenty są zbędne? :D

      Usuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...