czwartek, 29 stycznia 2015

Drobne zakupy na kosmetykizameryki.pl!

Poprzedni post był o oszczędzaniu, ten jest o wydawaniu. :) Na dzień dobry pokażę Wam mały prezent, jaki dostałam w paczuszce, co oznacza, że kolejne zakupy już niedługo. :D


Tak, moje drogie, kod niespodzianka, który ukaże mi swą zniżkową wartość dopiero po wprowadzeniu do systemu! Mam już na oku jeszcze jedną szminkę, lakiery z Essie i może jakąś paletkę...
Kompletnie przepadłam!


Kupiłam 6 rzeczy, w tym jedną na Allegro. Może od niej zacznę i jest to szminka z Chanel, Rouge Coco Shine, 62 Monte-Carlo za - uwaga! - 30 zł. Ponieważ było odrobinę zużycia. Myślałam, że serce pęknie mi z radości!
Pozostałe rzeczy są ze strony www.kosmetykizameryki.pl i mamy tutaj:
  • pędzelek do cieni z syntetycznego włosia - 1,99 zł; 
  • balsam NYC, 359 Apple Plum Pie - 3,49 zł; 
  • balsam NYC, 356 Big Apple Red - 3,49 zł;
  • szminka Rimmel, 240 Tower of Mauve - 6,99 zł;
  • szminka Makeup Revolution, Still Missing My Baby - 11,99 zł

W każdej z nich ujęło mnie coś innego. Jeśli chodzi o Chanel, to od dawna szukałam dobrej okazji, by wypróbować ich produkty do ust. Monte-Carlo jest pół-transparentne, bardzo subtelne, przypomina odrobinę błyszczyk. NYC (ujęły mnie jabłuszka) przypominają na swatchach Chanel - nie są bardzo mocno napigmentowane, ale pozostawiają kolor. Do tego mają nawilżać, więc mamy kilka korzyści w jednym. :)
Rimmel (ujęło mnie opakowanie) jest dobrze napigmentowany, elegancki i delikatny. Niezbyt nachalny na co dzień, na pewno go polubię. MUR (ujęła mnie nazwa odcienia!) jest dobrze napigmentowany, ciężko się zmywa, choć lekko nakłada. To ciemny kolor, który może nie pasować na co dzień. Ma charakter, to widać.


Cóż, to by było na tyle. Zastanawiam się nad serią postów pt. Kosmetyczka Ciiasteczka, żeby za każdym razem dokładnie skupić się na jednej spośród 12 moich szminek. Co o tym myślicie? :) Dajcie mi koniecznie znać!

PS. Jestem niesamowicie zadowolona z tego, jak prędko dotarły do mnie produkty! Nie czekałam nawet 2 dni! :)

8 komentarzy:

  1. Super kolorki tych pomadek:) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zaczynam od jutra, już się nie mogę doczekać! :D

      Usuń
  2. Same zdobycze :) Te balsamy z jabłuszkiem super!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...