W poszukiwaniu portfela doskonałego.

Oszczędzam. Tak, ja oszczędzam - ja, miłośniczka zakupów zawsze i wszędzie.
Wymyśliłam system dla siebie - jeśli cały miesiąc naprawdę będę oszczędzać i nie będę kupowała bzdur, to około tygodnia przed wypłatą będę mogła kupić sobie coś, o czym  marzę od jakiegoś czasu.
Tym razem padło na portfel.


Poszukiwania poszukiwaniami, problem zaczął się, gdy przyszło mi wybierać fason i kolor. To nie okazało się tak proste, jak przypuszczałam - w końcu towarzyszył będzie mi przez kilka kolejnych lat!

Wiecie, co ostatecznie mnie urzekło? Nie cena, nie fason - nie, nie, nie! To kolor był decydujący!


Zdradzam skrawek. :) Portfel kosztował mnie 92 zł, więc to dobra cena, bo odłożyłam sobie na niego 150 zł. Zależało mi na tym, aby było w nim sporo miejsca, dużo przegródek, odpowiedni kolor. Miał też dobrze leżeć w ręce.


Wybrałam kolor chabrowy! Tak! :) Początkowo stawiałam na czarny, ale poprzednik był w tym kolorze; miałam też 5-minutówkę czerwieni, ale przecież tak jej nie cierpię. No i sprzedawczyni pokazała mi jego!

Ma 6 przegródek, dodatkowo 6 miejsc na karty - choć korzystam tylko z 3, bo wyjmowanie z nich czegokolwiek to koszmar. Kieszonki oznaczyłam na zdjęciu strzałkami. :) Jest pojemny, co niezwykle mi odpowiada.
Teraz cieszę się za każdym razem, gdy muszę gdzieś płacić! :D


Za miesiąc kolejny miesięczny zakup. :)

Komentarze

  1. No, no, portfelik naprawdę Ci się udał :) Jest bardzo fajny, ale ja osobiście nie wybrałabym takiego koloru. Posiadam mniejszy portfel w kolorze czerwonym :P A tak na marginesie, rozpoczynając czytanie Twojego posta spodziewałam się ujrzeć czerwony portfelik, bo taki kolorek widnieje na opisie jego pudełeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, to było takie małe oszustwo z mojej strony. :D Też myślałam o czerwonym, przez chwilę nawet o śliwkowym! I padło na ten. :D

      Usuń
  2. Bardzo lubię ten kolor.Ja mam klasyczny, czarny, Pikowany :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)