czwartek, 1 stycznia 2015

Zapach kobiecości? ...

Zimowych, ciepłych wieczorów? Zmysłowej czy wyrafinowanej kobiety?

Perfum używam każdego dnia. Nie mam wielu flakoników na raz, zawsze jest jeden, który kupuję, zużywam, po czym dobieram kolejny zapach do swoich upodobań, humoru czy pory roku.
Do niektórych powracam, do innych nie. Ten zapach być może zostanie ze mną na dłużej.



Nuta głowy: frezja, liście gruszy, bergamotka
Nuta serca: płatki kwiatu pomarańczy, biała lilia Casablanca, kwiat frangipani
Nuta bazy: drzewo sandałowe, korzeń irysa, trawa wetiwer


Być może nie wyczuwam wszystkich nut zapachowych, jednak dla mnie ta woda toaletowa to ciepło, wanilia, zmysłowość i pewna doza dojrzałości. Uwielbiam takie zapachy.
Swoje 30ml kupiłam za ok. 85zł, jednak jest to cena po przecenie. Dlaczego je wybrałam? Pewnego razu udałam się do sklepu, by wybrać dla siebie perfumy. Podpisywałam każdy listek i zwilżałam go zapachem, aby następnie schować je wszystkie do notesu. Po tygodniu tylko ten zapach był wyczuwalny.

Tak, polecam. Szczególnie w chłodne, zimowe wieczory.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...