Prezenciki i zakupy, czyli Ciiasteczko oszczędza cz. III.

Zacznę od prezentów, bo sprawiły mi tak bardzo wiele radości, że nie potrafię aż tego opisać. Uwielbiam takie miłe gesty, wierzcie mi. :) A zatem spotkałam się z Asią z bloga Joanna bloguje - było to szybkie, miłe spotkanie u mnie w pracy, podczas którego Asia wręczyła mi to!


A w paczuszce znalazłam... :)


Tak, dokładniej opisując, próbkę tuszu do rzęs Guerlain, peelingu do ciała Organique, łagodzącego kemu pod oczy Sylveco, podkładu Clinique, bronzer 71 Sun of Paris oraz szminkę, której swatchy nie robiłam, ponieważ o szminkach napiszę pojedynczo już niedługo. :)
Jeszcze raz bardzo dziękuję, niesamowicie się ucieszyłam. :)

Następnie bylam na zakupach - tych kosmetycznych i niekosmetycznych. Spójrzmy, co udało mi się kupić. :)


Kosmetycznie: szampon do włosów z Garniera za 8.39 zł, piankę do golenia - ok. 5 zł oraz maszynkę do golenia z wymiennymi wkładami za 33 zł.


Dalej mamy stosik - całkiem nieplanowany! - ubrań. Zaczynając od góry, mamy:


Rajstopy w rozmiarze M - noszę S, ale obawiałam się tego, jak wyjdą wielkościowo, więc rozmiar większe nigdy nie zaszkodzi. :) Za 2 zł - jak mogłabym nie wziąć?



Koronkowy crop-top, którego uroku nie udało mi się uchwycić na zdjęciu... Tył jest całkowicie koronkowy - trochę mnie to martwi, ponieważ gdy ostatnio taki miałam, koronka się rozpruła. Cóż, będę testować. :) Jego cena to 9.90 zł.

Dalej jest cielista, obcisła spódnica (14.90 zł) oraz czarna sukienka do kolan z dekoltem w szpic na plecach (24.90 zł). Te pozycje pozostawiłam sobie do pokazania na mnie... :)


Na końcu całkowicie letnio-wiosenna sukienka do połowy uda, która prezentowała się tak uroczo, aż szkoda było mi jej nie wziąć. :) Kosztowała 24,90 zł. Mam nadzieję, że mimo niskich cen, ubrania okażą się dobre jakościowo.

A tymczasem... Wiosno, przyjdź, abym mogła w pełni cieszyć się moimi ubraniowymi zakupami! :)

Komentarze

  1. Buziaczek :) mam nadzieję, ze za niedługo się zobaczymy na jakiejś kawce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy - rajstopki mnie zaciekawiły;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, a jeszcze nie nosiłam. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)