poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Mini zakupki.

To prawda, takich mini-zakupków jest u mnie dość sporo. Ale czego się nie robi dla częstszych zakupów? Rozbija się je na kilka razy. :D


Po pierwsze - farba do włosów. Ruda jestem od 2 lat i tak już chyba zostanie na zawsze (choć miewam ostatnio przebłyski blondu). Tym razem wybrałam farbę Revia w kolorze Miedziany Tycjan. Zapłaciłam za nią 7,50 zł i jestem ogromnie ciekawa, czy okaże się chociaż w przybliżeniu tak dobra, jak mój ulubiony Miedziany Blond Garniera. :)


Następny jest peeling w pośpiechu dorzucony do zakupów. Ale jak mogłabym nie przygarnąć takiego pachnącego maleństwa za całe 3 zł! Nie sprawdzałam jeszcze drobinek, jedynie zapach, który - na całe szczęście - nie jest bardzo intensywny. :)


Teraz kolej na najdroższą zdobycz: krem pod oczy firmy Eveline. :) Kosztował ok. 14 zł, a skusiłam się na niego, ponieważ bardzo zależało mi na metalowej główce, która chłodziłaby wiosną i latem skórę pod oczami i na powiekach. Przyłożyłam ją na razie do ręki i jest chłodna, a więc czekam z niecierpliwością na testy!


Na sam koniec - próbeczki. Dostałam ich trochę więcej, ale oddałam siostrze, więc pokazuję tylko te, które zostały dla mnie: 3 podkłady! Wszystkie w kolorze naturalnym. Jeśli się sprawdzą, z pewnością je u mnie zobaczycie w wersjach pełnowymiarowych!


6 komentarzy:

  1. Ten rollon mnie ciekawi. Czekam na info czy w ogóle działa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno napiszę, jak mi się sprawuje! :)

      Usuń
  2. A ja tego roll on nigdzie nie mogę spotkać, był świetny dla moich obrzęków pod oczami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go w drogerii Endorphine. :) sa tam tylko polskie kosmetyki. :)

      Usuń
  3. ładny kolor farby. też kiedyś byłam ruda :)
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Z peelingu na pewno będziesz zadowolona. Ja używam ich od bardzo długiego czasu, zamiennie z tymi Joanny. Zapachy niesamowite, a skóra gładka i przygotowana na nałożenie balsamu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...