Biust - czy Wy też dbacie o niego nie tylko w październiku?

Temat biustu ciągnie się dalej. Dla mnie jest to bardzo istotny temat z dwóch powodów: można powiedzieć, że zarabiam dzięki biustom kobiet; w mojej rodzinie z pokolenia na pokolenie występuje problem guza piersi. Oprócz tego uważam, że ciało to jedna z tych rzeczy, które są tak wspaniałe, że powinniśmy o nie dbać, dbać i dbać. :)

Moją pielęgnację można rozpisać w kilku punktach. Dzielę ją na: pielęgnacja kosmetyczna, masaże, dieta, bielizna - czyli całkowita podstawa, która sprawia, że nasze piersi są naszą wspaniałą ozdobą. :)

  •  Pielęgnacja kosmetyczna - czyli stosowanie balsamów ujędrniających i, zwykle, powiększających biust. Moim ulubieńcem jest balsam Eveline. Jest balsamem, podczas stosowania którego piersi niesamowicie mi urosły, ale o tym pisałam w osobnym poście. Osobiście wierzę w pozytywne działanie tego typu kosmetyków. Wierzę, że na pewno nie zaszkodzą, a jednak mogą pomóc. Uwierzcie mi, w trakcie pracy spotkałam kiedyś starszą kobietę z tak niesamowicie pięknym biustem, że nie mogłam uwierzyć, że te jędrne, gładkie piersi należą do niej. A jednak.
  •  Masaże - nieodłączna część nakładania specyfików pielęgnacyjnych. Ja wykonuję swój masaż wcierając balsam "od spodu piersi" w górę. Później zataczam też delikatne okręgi na piersiach. Uważam, by nacisk dłoni nie był zbyt mocny, bo uważam, że delikatność nadziała lepiej niż silny nacisk.
  •  Dieta -  co najlepiej odżywia nasze ciało od wewnątrz? Oczywiście jedzenie bogate w witaminy i składniki pozwalające prawidłowo funkcjonować naszemu ciału. Staram się jeść zdrowo, lekko, nie nadużywać słodyczy (walczę z tym!) oraz ruszać się często. Najpewniej jeszcze tego nie wiecie, ale trenuję podnosząc ciężary, co z pewnością poprawia m.in. wydolność organizmu, a im lepiej czuje się nasze ciało, tym lepiej też czuje się biust. :)
  •  Bielizna - dobrze dopasowana, wygodna i wspomagająca jednocześnie modelowanie naszego biustu. Dlaczego? Dlatego, że dobrze dobrany biustonosz to natychmiastowe uwydatnienie naszych walorów. :) Bielizna nie musi być droga, musi być idealnie dopasowana.
Jeśli będziecie chciały, spiszę też dokładną instrukcję dobierania biustonosza.
Istnieje też możliwość osobistego umówienia się ze mną na spotkanie, podczas którego określę odpowiedni rozmiar stanika. :)

Biust to tak wspaniała część naszego ciała, na cóż ją ignorować? :)
Wszystkie zdjęcia pochodzą stąd. :)

Komentarze

  1. kremów nie stosuję, masaży sobie sam też nie robię...dopiero jak mój luby wraca z delegacji, to on o to dba ;) ale bieliznę mam w miarę wygodną, a i teraz nie opycham się byle czym, więc chociaż dwa punkty i jeden na plus minus odbębnione :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, a to już połowa sukcesu. :D gratuluję. :)

      Usuń
  2. Fajny post, ja co prawda nie stosuję kremów ale sądzę że bielizna sporo działa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, bielizna niesamowicie wplywa na kształt naszego biustu. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje mi bardzo wiele radości! Dziękuję Ci! :)